Aktualności
3 powody, dla których warto postawić na pozyskiwanie leadów B2B przez LinkedIn
LinkedIn nie bez powodu jest uznawany za bezkonkurencyjne narzędzie w prowadzeniu komunikacji biznesowej. Poznaj najważniejsze powody, dla których to właśnie ten serwis warto wykorzystywać w generowaniu leadów B2B.
Efektywne pozyskiwanie leadów B2B dzięki trafnemu targetowaniu
Profile użytkowników LinkedIn są źródłem danych zawodowych. Od branży, przez firmę i wielkość zatrudnienia, po stanowisko i lokalizację. W wariancie premium portalu można korzystać również z narzędzia Sales Navigator, które – dzięki swoim rozbudowanym funkcjonalnościom – skutecznie wspiera codzienną pracę handlowców i marketingowców. Posiada m.in. takie opcje, jak zaawansowana wyszukiwarka osób oraz firm, pozwalająca w kilka minut stworzyć precyzyjną listę pracowników decyzyjnych w konkretnych firmach, na konkretnych rynkach, a także poznać potencjał danej grupy docelowej.
Bezpośredni kontakt z osobami decyzyjnymi
Większość handlowców z pewnością ma za sobą doświadczenia kontaktowania się z firmami poprzez recepcję. Rzadko jednak wspominają te działania jako skuteczne, jeśli chodzi o pozyskiwanie leadów. Zwykle bowiem nie prowadzą one do faktycznego nawiązania relacji z osobami decyzyjnymi w danym przedsiębiorstwie. Dzięki LinkedIn można wysłać zaproszenia i nawiązać konwersacje bezpośrednio z liderami biznesu, prezesami, dyrektorami czy menadżerami, co pozwala znacznie zaoszczędzić czas i zwiększa wydajność pracy.
Pozyskiwanie leadów B2B poprzez setki zaproszeń do kontaktów i prywatnych wiadomości
Dzięki LinkedIn pracownicy działów sprzedaży i marketingu są w stanie wysyłać zaproszenia do kontaktów aż do 100 osób w każdym tygodniu oraz do ok. 300 wiadomości prywatnych w każdym dniu. I choć wydawać by się mogło, że żaden inny kanał nie pozwala na ten moment osiągać aż tak spektakularnych efektów, istnieje rozwiązanie, dzięki któremu tego typu praca może być jeszcze bardziej skuteczna. To https://salesrobots.pl/pl, czyli zaawansowane oprogramowanie działające w chmurze, które pozwala m.in. zwielokrotnić liczbę wysyłanych zaproszeń poprzez dodatkowe wiadomości e-mail, prowadzić w pełni automatyczne, inteligentne kampanie komunikacyjne i wygodnie zarządzać korespondencją z serwisu.
Mamy nadzieję, że udało nam się przekonać Cię do sprawdzenia możliwości LinkedIn. Jesteśmy przekonani, że decydując się na pozyskiwanie leadów B2B tą drogą, zwiększysz efektywność swojej codziennej pracy.