Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Badanie rynku "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19"

Badanie rynku "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19"
2020-04-02


Polska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19", dotyczącym wpływu epidemii koronawirusa na branżę upominków reklamowych w Polsce.


LINK DO ANKIETY

  • Jest to ogólnopolskie badanie, o udział w którym prosimy przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy!
  • Bardzo istotna jest dla nas sytuacja każdego przedsiębiorcy działającego w branży, dlatego prosimy o poświęcenie ok. 5 minut i przekazanie nam danych i opinii, które pozwolą przedstawić rzetelny obraz rynku.

Wyniki zostaną opublikowane i omówione na www.piap-org.pl. Będą mogły także stanowić materiał wyjściowy we wszystkich działaniach podejmowanych przez branżę i jej przedstawicieli.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów: 
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426