Aktualności
Bott i CTM Group w gronie członków PIAP !
PIAP nieustannie rozwija swój zasięg i przyciąga nowych członków – firmy, które chcą mieć swój udział w rozwoju całej branży upominków reklamowych. Elitarne grono powiększyło się o dwie firmy: Bott oraz CTM Group.
Firma Bott działa na rynku od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem klientów w kraju oraz zagranicą. Głównym segmentem działalności firmy Bott jest produkcja oraz indywidualne znakowanie praktycznych produktów reklamowych dla klientów wielu branż. Kubki pomiarowe, łopatki, deszczomierze, wiadra firmy Bott, doskonale sprawdzają się w branży żywienia zwierząt domowych i hodowlanych, w branży budowlanej, podczas eventów i targów, w branży spożywczej, chemicznej, medycznej oraz w firmach świadczących usługi sprzątające, warsztatach samochodowych, drukarniach, winiarniach, browarach i wielu innych. Firma Bott działa również prężnie w branży eventowej, oferuje szeroki wybór opasek na rękę oraz żetonów.
- Firma Bott cały czas aktywnie poszukuje możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Cieszymy się, że dołączyliśmy do tak zacnego grona. Obserwowaliśmy PIAP już od jakiegoś czasu i doceniamy dynamiczny rozwój tej organizacji. Liczymy na miłą i owocną współpracę oraz uzyskanie wielu możliwości i korzyści – mówi Barbara Spychaj, Dyrektor handlowy Bott Sp.z o.o.
CTM Group to producent tekstyliów z nadrukiem sublimacyjnym. Posiada własną szwalnię wraz z krojownią, co pozwala na tworzenie produktów od podstaw według wytycznych klienta. Zapewnia także unikatowość i wysoką jakość oferowanych produktów. Firma posiada nowoczesny sprzęt do robienia nadruków techniką sublimacji, do których używa najwyższej jakości tuszy i papieru z certyfikatami. Oferuje również możliwość nadruku metrażowego z roli na rolę. Produkty firmy zyskały sympatię wielu klientów, czego dowodem są liczne nagrody na Targach Reklamy.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl