Aktualności
Brand czy smak – co wybieramy?
Czym kierujemy się wybierając nasz ulubiony napój o smaku „cola"? Podsumowanie wyników marketingowej walki między producentami napojów zostaną zaprezentowane 17 kwietnia 2012 r. we wrocławskim wydziale SWPS. Wstęp od godz. 17:30.
Jednego wieczoru będzie można usłyszeć opinie ekspertów z dziedziny psychologii reklamy - prof. dr. hab. Dariusza Dolińskiego oraz praktyka neuromarketingu prof. SWPS Rafała Ohme, obejrzeć pokaz najlepszych filmów reklamowych napoju o smaku „cola” oraz poznać wyniki testu ślepego, przeprowadzonego przez studentów Koła Psychologii Reklamy, który miał za zadanie sprawdzić, czy rozróżniamy, co pijemy.
Program:
• 18:00 - prof. dr hab. Dariusz Doliński
• 19:00 - dr hab. Rafał Ohme, prof. SWPS
• 20:00 - The best of Coca-Cola vs. Pepsi - walka wieczoru
• 20:20 - Wyniki testu ślepego, czyli czy rozróżniamy co pijemy? - członkowie Koła Psychologii Reklamy
• 20:45 - Zakończenie i rozdanie nagród dla uczestników badania
Wstęp na konferencję kosztuje 5zł. Dochód z biletów zostanie przekazany Stołecznej Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą. Konferencję organizują wrocławski wydział SWPS, Koło Psychologii Reklamy, Księgarnia Psyche, Stołówka Kardamon oraz Stołeczna Fundacja dla Dzieci z Cukrzycą.
Szczegółowe informacje: www.swps.pl/marketingoweprzepychanki