Aktualności
BRAVE BRAIN dla lidera parafinowego
Krakowska agencja reklamowa BRAVE BRAIN opracowała pełny system identyfikacji wizualnej dla firmy POLWAX Sp. z o.o. (dawniej Lotos Parafiny) powstałej w drodze wykupu spółki przez fundusz private equity KROKUS PE.
Zadaniem BRAVE BRAIN było przygotowanie projektu logo, księgi znaku oraz materiałów identyfikacyjnych dla marki POLWAX. Znak graficzny zbudowany z kolistych elementów nawiązujących do cząsteczek cykloheksanów oraz kryształków parafiny symbolizuje ptaka w locie. Logotyp odwołuje się do skojarzeń z biznesem, dynamiką, zaufaniem i sukcesem, przez co trafnie wyraża wartości charakteryzujące Spółkę.
POLWAX (dawniej LOTOS Parafiny), jako była część Grupy Kapitałowej LOTOS S.A., jest największym polskim i jednym z wiodących w Europie producentem i dystrybutorem parafin rafinowanych i odwadnianych, a także znaczącym producentem świec i zniczy. W 2011 roku Spółka wygenerowała przychody w wysokości 270 mln zł.
BRAVE BRAIN jest agencją strategiczno-kreatywną zajmującą się opracowywaniem identyfikacji wizualnej, strategii, kreacji oraz narzędzi komunikacji dla zaplanowanych kampanii.
Agencja została wyłoniona w drodze konkursu ofert we wrześniu ubiegłego roku. Obie firmy planują rozszerzenie współpracy w najbliższym czasie m.in. o planowanie i wdrożenie strategii komunikacji POLWAX w roku 2012.