Aktualności
Chiquita zachęca do zbierania literek z bananów
16 sierpnia rozpoczęła się promocja konsumencka marki Chiquita. Konkurs „Przyklej to” polega na układaniu słów z naklejek Chiquity z wizerunkiem bananowych liter. Konkurs powstał w wersji on- i off-line. Potrwa do 15 października. Nagrodą główną jest wyjazd na Kostarykę o wartości 7 500 euro.
W trakcie konkursu na bananach Chiquita oprócz naklejek z logo pojawiają się naklejki z literami ułożonymi z bananów. Nie ma naklejek z polskimi literami. Aby wziąć udział w zabawie, należy kolekcjonować naklejki z bananów lub odwiedzić stronę internetową www.chiquita.pl i stworzyć własne wirtualne naklejki, następnie na stronie zamieścić zdjęcie z użyciem prawdziwych lub wirtualnych naklejek.
Na zdjęcia będzie można głosować po zalogowaniu za pomocą kont Facebooka, Twittera lub Live. Spośród zdjęć, które otrzymają najwięcej głosów, jury wyłoni zwycięzcę oraz laureatów nagród dodatkowych.
Konkurs skierowany jest do wszystkich konsumentów, którzy ukończyli 18 lat (uczestnicy, którzy nie ukończyli 18 lat, potrzebują zgody rodziców). Zabawa odbywa się jednocześnie w czterech krajach: Norwegii, Finlandii, Polsce i Republice Czeskiej.
Źródło: Marketing przy Kawie