Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Co możesz umieścić na kubku reklamowym?

Co możesz umieścić na kubku reklamowym?
2020-06-30


Personalizowanie gadżetów firmowych to popularny zabieg stosowany przez fachowców od marketingu. Można dzięki niemu stworzyć niebanalne materiały promocyjne, które na długo zapadną w pamięć obecnych i potencjalnych klientów. Nowoczesne metody druku pozwalają, aby powstały designerskie kubki z logo firmy. Co można zrobić, aby stały się skutecznymi gadżetami?


Dlaczego właśnie kubki reklamowe?

Nawet z pozoru zwykły i nudny kubek może stać się idealną przestrzenią reklamową. Wystarczy tylko wiedzieć, do kogo zgłosić się, aby osiągnąć taki efekt.

Na rynku działają firmy, które potrafią wyczarować z tych naczyń prawdziwe cuda – każdy kubek reklamowy z nadrukiem będzie dzięki nim jedyny w swoim rodzaju. Taki serwis zapewnia między innymi OpenGift, w którym można stworzyć własne kubki z logo. Podczas pracy nad ich designem można skorzystać z porad specjalistów zajmujących się grafiką. Owocem takiej współpracy będzie kubek reklamowy, który zajmie honorowe miejsce na biurku.

W przypadku artykułów promocyjnych liczy się to, aby ich przekaz trafił do grupy docelowej. Dlatego muszą być eksponowane, używane i nie mogą popaść w zapomnienie. Jeżeli chodzi o kubki, to ryzyko jest znikome. Naczynia są nieustannie używane, a jeżeli będą estetyczne i kolorowe, mają szansę być często wyciągane z kuchennej szafki.

Techniki druku – transfer na ceramikę, sublimacja i tamponowanie – dają duże możliwości, które pozwalają, aby kubki reklamowe cechowała wyjątkowa szata graficzna.


Kubki dla firm – ograniczeniem jest jedynie pomysłowość

Projektowanie i tworzenie szaty graficznej mogą być prawdziwą przyjemnością. Wystarczy pamiętać o kilku zasadach, które zagwarantują, że kubki reklamowe dla firm spełnią swoją funkcję jako gadżetu reklamowego.

Pomysłodawca może zdecydować o tym, jaka powierzchnia kubka ma zostać zadrukowana. Jeżeli ma się na nim znaleźć jak najwięcej napisów i ilustracji, warto postawić na naczynie w kształcie walca. Kubek stożkowy jest bardzo efektowny, ale w przypadku nanoszenia na niego zbyt rozbudowanego nadruku grafika może być nieco mniej widoczna.

Kiedy powierzchnia zadruku zostanie już wybrana, należy zastanowić się nad samym projektem. Układ treści i rysunków powinien być przejrzysty – dzięki temu informacje będą czytelne dla użytkownika kubka.

Bardzo ważne jest także umiejętne wybranie koloru tła oraz grafiki. Powinny one jak najbardziej kontrastować ze sobą  – treść na kubku będzie wtedy optymalnie widoczna.


Na kubku reklamowym może znaleźć się grafika, zdjęcie czy napisy. Warto jednak zawsze umieścić na nim informacje takie jak nazwa firmy, jej adres, numer telefonu oraz hasło reklamowe.


Jakie kubki mogą stanowić gadżety reklamowe?

Kubek ceramiczny to najpopularniejszy model w świecie gadżetów reklamowych. Jest chętnie ozdabiany grafiką czy logo firmy. Jednak na tym możliwości się nie kończą. Wykonawcy tego typu gadżetów mają do zaoferowania o wiele więcej typów naczyń.

Sporo osób korzysta z metalowych lub plastikowych kubków, które można zabrać ze sobą w podróż. Dlatego także tego typu modele utrzymujące ciepło są wykorzystywane jako przestrzeń reklamowa. Do wyboru jest cała paleta ich barw i szeroka gama pojemności.

Kubek podróżny z pokrywką to pomysł na upominek firmowy

Miłośnikom gadżetów z całą pewnością przypadnie do gustu magiczny kubek. Dopiero podczas zaparzania w nim herbaty lub kawy pojawi się grafika. Ciekawym dodatkiem do tych naczyń jest powierzchnia, na której można rysować kredą. Taki kubek będzie chętnie i często używany przez dzieci.

W firmach, w których liczą się kwestie ekologii, również mogą być wykorzystywane takie artykuły promocyjne. W odpowiedzi na zapotrzebowanie zleceniodawców powstały przyjazne kubki produkowane z wykorzystaniem bambusa.