Aktualności
Co organizatorzy przygotowali dla uczestników GMC Live! vol.3?
2020-12-01
Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej. Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:
• Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
• Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
• Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
• Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
• Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
• Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
• Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
• Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
• Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
• Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
• Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
• Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
• Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
• Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl
Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online - GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.
Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.
Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:
• 204 177 - Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
• 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
• 5 073 - Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
• 1 528 - Reakcji pod relacją live.
• 147 - Udostępnienia transmisji online.*
*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.