Aktualności
Cukier na podium i w telewizji
Zdobycie godła Złoty Laur Konsumenta 2010 to dobry powód by rozpocząć szeroko zakrojoną kampanię reklamową? Dla producenta Cukru Królewskiego jak najbardziej tak. TVP, Polsat, TVN, a także prasa przez cały marzec emitowały materiały reklamowe, w których Stańczyk, symboliczna maskotki marki, dziękowała wszystkim za pomoc w zdobyciu wyróżnienia przez Cukier Królewski.
Spoty, billboardy i bannery można było zobaczyć szczególnie przed programami śniadaniowymi: "Kawa czy herbata", "Pytanie na śniadanie" oraz "Dzień dobry TVN", a także przed serialem "Pierwsza miłość". Dodatkowo do promocji dołączyły pisma kulinarne i prasa kobieca, jak rownież kulinarne programy telewizyjne, np: "Ewa Gotuje", oraz, z innej beczki, "Kocham Cię, Polsko!" Ciekawe, czy kampania odniesie spodziewany skutek i zwiększy popularność Cukru Królewskiego?
Źródło: signs.pl