Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Czy jesteś prawdziwą gwiazdą Social Media?

Czy jesteś prawdziwą gwiazdą Social Media?
2012-11-29

1 lutego 2013 r. w Gdańsku odbędzie się konferencja Social Media Convent przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych. Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends wypełnione ciekawymi prezentacjami zaproszonych ekspertów, Case Study Festival, konkurs, w którym zmierzą się agencje oraz Social Media SuperStars, wyzwanie dla specjalistów, w którym skonfrontują swoją wiedzę
i umiejętności w specjalnym teście. Wydarzenie organizowane jest przez agencję Feeltz. Gościem specjalnym, który poprowadzi konferencję będzie Lasse Chor.

 

– Social Media Convent ma na celu przekazanie cennej wiedzy, skupienie się na najnowszych trendach i sposobach wykorzystania social media przez marki. Będzie to też świetna okazja do integracji, wymiany myśli i doświadczeń, a także dobrej zabawy. Każdy może podjąć wyzwanie
i walczyć o tytuł Social Media SuperStar. Liczymy na zaciętą rywalizację. Po konkursowych emocjach, zaprosimy wszystkich na afterparty, więc warto zarezerwować sobie też wieczór – mówi Marta Laskowska, Feeltz.

 

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Konferencja ma być organizowana cyklicznie, 1 lutego  2013 r. odbędzie się jej pierwsza edycja.

 

– Social Media Convent to impreza, o której już w tej chwili wiem, że wejdzie na stałe do mojego corocznego kalendarza wydarzeń branżowych. Poza wystąpieniami znanych osób związanych
z internetem, impreza będzie miała również wiele elementów niespotykanych dotąd na żadnym evencie branżowym. A wszystko w Gdańsku - miejscu bardzo przyjaznym zarówno przedsiębiorcom internetowym, ludziom związanym z social media oraz blogerom – mówi Michał Sadowski, Brand24.

 

SOCIAL MEDIA TRENDS

 

Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media,
a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań
i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.

 

CASE STUDY FESTIVAL

 

Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies
z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane
w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.

 

SOCIAL MEDIA SUPERSTARS

 

Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 – Social Media SuperStar.

 

PROGRAM WYDARZENIA

10:00 – 10:50 – Rejestracja uczestników

11:00 – 14:30 – Social Media Trends

1)      Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media
Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz

2)      Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu.
Michał Sadowski, Brand24 

3)      A dlaczego nie Twitter?
Rafał Janik, Think Media

4)      Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta
Michał Górecki, Grupa Heureka

5)      Social Media Optimisation, ROI i KPI – wspomnienia 2012 i prognozy na 2013
Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender 

6)      Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba.
Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,

14:30 – 15:15 – Lunch

15:15 – 16:00 – Test Social Media SuperStars

16:00 – 17:30 – Case Study Festival

1)      Jak media mogą wykorzystać social media
Filip Cieślak, Wirtualna Polska 

2)      Prezentacje konkursowe

Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00

Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku 

 

Więcej informacji na stronie http://socialmediaconvent.pl oraz pod adresem mailowym convent@feeltz.com. Osoby i firmy chętne nawiązać współpracę przy konferencji proszone
są o kontakt z organizatorem.

 

Kontakt dla mediów:

Marta Laskowska

marta@feeltz.com

660 611 632