Aktualności
Dilmah startuje z cyklem komiksów o herbacie
„Obrazkowa historia herbaty” - pod taką nazwą realizowany jest najnowszy projekt edukacyjno-promocyjny marki Dilmah. Do specjalnie oznakowanych opakowań czarnych herbat aromatyzowanych dołączane są herbaciane komiksy.
Tematyką cyklu są burzliwe dzieje herbaty opowiadane w zabawny i pouczający sposób przez porcelanową filiżankę. W ramach projektu uruchomiony został internetowy konkurs konsumencki na najlepszy komiks.
- Stale poszukujemy nowych sposobów przekazu, które pozwolą nam jak najlepiej dzielić się naszą herbacianą pasją i wiedzą o herbacie - mówi Piotr Witomski, dyrektor marketingu Gourmet Foods (Dilmah). - Cykl komiksów jest w takim ujęciu szczególnie atrakcyjny – są one łatwe w odbiorze i zabawne, ze starannie przemyślanym scenariuszem i świetną kreską autorstwa znakomitych rysowników. Komiks to zupełna nowość w naszej branży. Liczymy na to, że przypadnie do gustu miłośnikom herbat marki Dilmah, którzy chętnie sięgać będą po kolejne opakowania, odkrywając niezwykłe i burzliwe dzieje herbaty – dodaje Witomski.
Herbaciane historie komiksów Dilmah i dzieje samej filiżanki – narratorki cyklu, toczą się w różnych czasach i miejscach. Filiżanka towarzyszy cesarzowi Shennongowi, 4 800 lat temu, kiedy odkrywa napar z listków Camellia sinensis, uczestniczy w koronacji królowej Wiktorii, przemycie opium do Chin, obserwuje próby założenia plantacji herbaty w Szwecji, z sukcesem doprowadza do założenia tychże na Cejlonie, itd. Każdy odcinek cyklu opatrzony jest krótkim komentarzem, prostującym najważniejsze nieścisłości. Dodatkowo szersze omówienie każdego z tematów dostępne jest na stronie dilmah.pl/komiks.
Do tej pory powstało 11 z planowanych 24 odcinków komiksu, 13 kolejnych historii ukaże się stopniowo w kolejnych 2-3 kwartałach.
Autorem scenariuszy „Obrazkowej historii herbaty” jest Krzysztof Witomski. Do projektu zaangażowana została grupa rysowników: Otto Schmidt (autor postaci filiżanki) oraz MAIS i Elisabetta Melaranci. Opiekę artystyczną nad projektem sprawuje Piotr Rosiński.
Źródło: marketingowiec.pl