Aktualności
Dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych?
Reklamowe detale - gadżety chociażby w postaci breloków - nie muszą być elementem drugiego lub trzeciego planu i być spychane gdzieś na margines zainteresowania. Wystarczy, że cechuje je wysoka jakość wykonania i kreatywność projektowa, a w pełni spełniają swoje zadanie - skojarzenie z wydarzeniem lub daną marką na lata.
Gadżety reklamowe to marketingowe pole wymagające szczególnej pomysłowości. Z jednej strony - może zaoferować całkiem spore możliwości wizerunkowe. Z drugiej jednak: jeśli produkcji gadżetów nie towarzyszy pomysłowość, wizja, kreatywność - łatwo o banalne formaty, które nijak nie wpiszą się w założenia nowoczesnej firmy.
Błędem jest jednak założenie, że z gadżetów reklamowych nie warto korzystać. Ciekawe detale - chociażby przypinki, ale i np. mini-figurki - przy odrobinie pomysłu oraz zmysłu plastycznego mogą stworzyć ciekawe zestawienie wzmacniające przekaz marketingowy lub logo przedsiębiorstwa.
To możliwe tym bardziej, że możliwości są tu nieograniczone - a właściwie ograniczane wyłącznie przez kres wyobraźni twórców. Wartościowym gadżetem reklamowym może być wszystko: od symbolicznej małej odlewanej żarówki “świecącej” w ciemności i dołączanej do kluczy - to dobry pomysł np. dla hurtowni elektrycznej - po figurkę piłkarza, która zawiera dopisek, że sponsorem lokalnego klubu w sezonie była firma sponsorująca gadżet.
Kluczowa w jest tu niebanalność. Jeśli gadżety reklamowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów i odbiegają od typowej przeciętności - stają się elementem przyciągającym uwagę. Dzieje się tak w przypadku np. breloków.
Breloki reklamowe mogą przyjąć różny format: od mini-alarmu przez latarki, otwieracze, przejściówki pomiędzy różnymi wtykami po odblaski. Nie ma tu jednoznacznych ograniczeń, co pozwala dostosować charakter gadżetów do określonej branży, specyfiki zawodowej czy konkretnego wydarzenia. W ten sposób, dobrze wykonany gadżet reklamowy z wyeksponowanym odpowiednio logotypem firmy i innymi kluczowymi informacjami będzie czymś więcej niż prezentem, o którym łatwo zapomnieć w natłoku codziennych informacji.
Dlaczego więc warto korzystać z gadżetów reklamowych? Przede wszystkim dlatego, że już dawno przestały one być czymś kojarzonym z rzeczami tanimi, niskiej jakości. Z czymś, co miało tylko niskim kosztem zwrócić uwagę. Produkowane dzisiaj m. in. przez firmy takie jak MCC Medale upominki mają nie tylko wysoką jakość, ale wartość dla obdarowanych nimi klientów lub partnerów biznesowych.
Monety, pamiątkowe medale, pinsy, a nawet breloczki reklamowe mogą służyć nie tylko w praktyce, ale być także czymś, co upamiętnia wydarzenia - wizyty, podpisane kontrakty, itp. Jednocześnie nadal pełnią one funkcje wizerunkowe i ułatwiają promocję marki, utrwalanie w pamięci nazwy oraz znaku graficznego.