Aktualności
Duży Sukces PIAP na RemaDays 2014
14m2 stoiska, ponad 500 gości targowych, 3700 rozdystrybuowanych katalogów PIAP 2014, nowi Członkowie PIAP, Wieczór Branżowy PIAP zakończony wielkim sukcesem. Tak w liczbach Polska Izba Artykułów Promocyjnych podsumowuje jubileuszową już X- edycję targów RemaDays 2014.
Sukces zrzeszającego liderów rynku artykułów promocyjnych Stowarzyszenie przerósł wszystkie oczekiwania. Targi stały się doskonałą okazją do spotkań z Członkami PIAP, partnerami oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi działaniami Izby. Na stoisku PIAP promowano i rozdystrybuowano aż 3700 sztuk katalogu PIAP 2014, który jest doskonałym narzędziem pracy dla pracowników działów marketingu, agencji reklamowych i innych instytucji. Katalog PIAP 2014 powstał w wersji polsko-angielskiej z uwagi na coraz większe zainteresowanie nim kontrahentów zagranicznych.
Firmy Członkowskie PIAP otrzymują coraz więcej zapytań ofertowych , które napływają dzięki informacjom zawartym w Almanachu PIAP. Takie informacje docierają do nas bezpośrednio od Członków PIAP, co nas niezmiernie cieszy. Firmy Członkowskie PIAP otrzymują również zapytania ofertowe od zagranicznych kontrahentów, co jest efektem uczestnictwa i promocji PIAP na targach PSI w Dusseldorfie, które odbyły się w styczniu br.- mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP .
Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2014 firmy Członkowskie PIAP: Artystik Poland Group, Angels Advertising Ideas, Altivo, AWIH, Easy Gifts, Macma Polska, Maxim, Prażmowscy, Ritter Pen, United Brands Poland ( Ivory) przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2014.
W trakcie targów RemaDays 2014 Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz czwarty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała a spotkanie stało się idealnym rozwiązaniem umożliwiającym integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się 6.02.2014 w warszawskiej Restauracji Duchnicka Wine&Food. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Axpol Trading, Europapier-Impap, Inspirion Polska, CiTRON, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland ,United Brands Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers & Sons. Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP już wkrótce .
W trakcie targów odbył się również Wieczór Wystawców RemaDays 2014.
Podczas wieczoru wystawców RemaDays 2014 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2014.
W kategorii producent upominków reklamowych:
I-miejsce zajęła firma Maxim Zbigniew Kaczor,
Wyróżnienia otrzymały firmy: CiTRON i Jaguar Tomasz Chwiłowicz
W kategorii importer upominków reklamowych aż trzy główne miejsca zajęły firmy członkowskie PIAP :
I-miejsce Macma Polska Sp.z o.o.,
II-miejsce Easy Gifts Sp.z o.o. Sp.K,
III-miejsce - Asgard Sp. z o.o.
Wyróżnienia otrzymały firmy: Axpol Trading Sp.z o.o. Sp.K., Texet Poland Sp.z o.o.
W kategorii Agencja Reklamowa:
Wyróżnienia otrzymały firmy: BTL FORMS EFFECTIVE ADVERTISING, Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „KUNSZT” Iwona Dulińska, Jerzy Duliński.
Podczas RemaDays 2014 wyłoniono również Laureatów w kategorii CATALOUGE OF THE YEAR REMADAYS WARSAW 2014. Członkowie PIAP zostali również nagrodzeni.
ZŁOTY MEDAL otrzymała firma: Inspirion Polska Sp.z o.o.
SREBNY MEDAL otrzymały firmy: Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland Sp.z o.o., PAR BAKUŁA SP.JAWNA
BRĄZOWY MEDAL otrzymały firmy: CAPIRA, Axpol Trading Sp.z o.o. Sp. K
Wszystkim Laureatom konkursów RemaDays 2014 Polska Izba Artykułów Promocyjnych składa serdecznie gratulacje i życzy dalszych sukcesów.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426