Aktualności
Eko inspiracje i wyzwania
2024 rok będzie pełen wyzwań, nowych projektów, wchodzenia w życie dyrektywy PPWD, jak i walki o dobro każdego klienta. Wychodząc naprzeciw wszystkim tym wyzwaniom, BeJoy rozpoczyna wdrażanie rozwiązań, które mają ułatwić życie i zmniejszyć wykorzystywanie środowiska.
Czy to branża reklamowa, prezentowa czy każda inna sprzedająca, wprowadzająca towar na rynek, zmierzy się z tymi samymi wyzwaniami, których jest w tym roku całkiem sporo. Z tego powodu już na samym początku roku firma wprowadza ułatwienia pozwalające rozliczyć każdą frakcję opakowania oraz spakuje je w najbardziej optymalny sposób, a na życzenie klienta oznakuje odpowiednio do segregacji.
Pracując z Europą, w tym roku BeJoy rozpoczyna procedurę wprowadzenia certyfikatu FSC (choć już od wielu lat zgodnie z nią pracuje). Certyfikat pomoże i zdecydowanie ułatwi klientom rozszerzanie działalności na kolejne rynki europejskie, na których certyfikat ten jest wymagany już prawie w 100% produktów. Wiadomo nie od dziś, że zrównoważona gospodarka leśna jest bardzo ważna, a w tym roku staje się kluczowa w branży opakowań.
Zmniejszenie wolnej powierzchni w opakowaniach wysyłkowych i coraz łatwiejsze rozdzielanie frakcji do recyklingu, to tylko niektóre z czekających nas zmian. BeJoy w swojej filozofii ma wyraźnie wpisane wprowadzanie rozwiązań ekologicznych, które mają ułatwić życie klienta (na jego wyraźne życzenie) oraz zminimalizować wpływ na środowisko. W tym celu wspiera działy marketingu i sprzedaży klienta szukając rozwiązań techniczno - technologicznych i ekologicznych, które spełnią wymogi projektowe formy, designu i będą kompatybilne z marką i jej wizerunkiem.
Przecież eko nie znaczy brzydziej, a w BeJoy „wiemy jak to ugryźć”.