Aktualności
Endoprint i SCORPIO Sp.z o.o. w gronie Członków PIAP
W kwietniu br.grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o firmy: Endoprint oraz SCORPIO Sp.z.o.o..
- Rozwój to coś, czego każdy chce a mało kto to czyni... Moim celem jest byciem najlepszą w tym co robię, w biznesie. Mam już za sobą inną grupę o podobnym charakterze działania i mam nadzieję , że gdy przystąpię do PIAP będę mogła poszerzyć jeszcze bardziej kontakty, postrzeganie biznesu i rozwinąć się – mówi Magdalena Pieniak, Właściciel Endoprint.
- Członkostwo w PIAP to dla nas okazja do spotkań na różnych płaszczyznach z wieloma naszymi Klientami, którzy także są członkami Izby, jak również poznanie nowych podmiotów, które chcielibyśmy zainteresować oferowanymi przez nas rozwiązaniami. Mamy nadzieję, że jeszcze większa integracja z branżą reklamową, jaką daje aktywność w strukturach PIAP, przełoży się na wiele nowych pomysłów, których realizacja pokaże nieprzeciętne możliwości, jakie daje dzisiejsza branża reklamowa - mówi Krzysztof Pisera, Dyrektor ds. Zarządzania Ofertą SCORPIO Sp.z o.o..
Firma Endoprint działa na rynku reklamy zewnętrznej. Jest jedyną firmą z wyłącznością w Polsce, która ma możliwość zaoferowania innowacyjnego sytemu do wieszania reklamy SpiderSystem, który można zamontować samodzielnie, w 5 minut, o powierzchni do 20 m² na maksymalnej wysokości 12 m. Firma Endoprint to nie tylko systemy i reklamy wielkopowierzchniowe - zajmuje się również najnowszą, mało znaną metodą do zapisu zdjęć w formie wtapiania obrazu w aluminium.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.