Aktualności
ESKADRA i OKNOPLAST przekonują do premierowego projektu
23 kwietnia odbyła się premiera nowych okien Winergetic Premium. To kolejny autorski projekt OKNOPLAST. Krakowska Grupa Eskadra przygotowała komplet materiałów POS oraz kampanię prasową i internetową – publikacje na temat najnowszych okien pojawią się między innym w tygodnikach Newsweek, Wprost oraz w tytułach branżowych takich, jak Budujemy Dom, muratordom.pl, dom.pl czy ladnydom.pl.
Okna Winergetic Premium mają doskonałe parametry termoizolacyjne oraz przyciągają eleganckim designem, zaprojektowane we współpracy z firmą VEKA oraz renomowanym austriackim studiem projektowym KISKA, które zadbało o ważne detale.
W kampanii reklamowej Eskadra wykorzystała również wizerunek piłkarzy Interu Mediolan, z racji tego iż Oknoplast został oficjalnym Top Sponsorem włoskiego klubu. – Zarówno Inter Mediolan, jak i OKNOPLAST na międzynarodowy sukces i renomę pracowali latami. Parafrazując słowa naszego Klienta w dobrym biznesie, tak jak w dobrym futbolu, podstawą jest doświadczenie, jednak liczy się też innowacyjna technika – mówi Dominik Gil Dyrektor Zarządzający z Grupy Eskadra.
Źródło: Eskadra.pr