Aktualności
Eskadra przekonała mieszkańców Polski do manifestowania własnego stylu!
Manifest Your Style – to hasło, do którego Grupa Eskadra przekonała warszawian, krakowian, wrocławian i poznanian. Mieszkańcy tych czterech miast zaczęli reklamować wiosenne kolekcje w centrach outlet FACTORY.
Kampania w Krakowie zakończyła się sukcesem!
Ta niestandardowa kampania to kontynuacja krakowskiej akcji MANIFEST YOUR STYLE, kiedy to mieszkańcy stolicy Małopolski promowali otwarcie centrum outlet, a wizerunki tych którzy najlepiej zamanifestowali swój wygląd zawisły na billboardach w całym mieście. Wydarzenie odniosło spektakularny sukces i cieszyło się ogromną popularnością, dlatego Grupa Eskadra postanowiła je kontynuować.
- FACTORY to mocne słowo, potrzebuje zatem równie mocnej komunikacji, stąd też zdecydowaliśmy się na hasło MANIFEST YOUR STYLE – mówi Maria Leszczyńska PR Manager Grupy Eskadra odpowiadającej za pomysł i realizację kampanii.
Bohaterami nie są profesjonalni modele
- Moda, która najczęściej wykorzystywana jest do promocji centrów handlowych przemija, styl, na którym skupiliśmy się w kampanii FACTORY jest wieczny – mówi Leszczyńska. - Polacy mają styl i nie wstydzą się go manifestować. Dlatego bohaterami naszej kampanii nie są modelki i modele, tylko zwykli ludzie, zauważeni na ulicy, lub ci, którzy sami zgłosili się do nas poprzez stronę castingową www.manifestyourstyle.pl. Dodatkowo wszystkie kampanijne stylizacje pochodzą z szaf naszych bohaterów. Nic nie narzucamy, pokazujemy ich prawdziwy styl – dodaje Leszczyńska.
W castingu, zorganizowanym przez Eskadrę, wzięło udział ponad 400 kandydatów. Spośród nich wybranych zostało 12 modeli i modelek z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa, czyli z miast, w których zlokalizowane są Centra Outlet FACTORY i to oni na pojawili się w materiałach promujących FACTORY.
Łączny koszt wiosennej kampanii w sieci centrów outlet Factory w Polsce to około 800 tys. zł. Na koszty składa się przede wszystkim kampania outdoorowa, prasa, radio i działania w internecie, a także casting i sesje fotograficzne bohaterów kampanii, które były wykonane przez profesjonalnych fotografów modowych.
Źródło: Eskadra