Aktualności
Euro-Reklama 2011 – wykreuj markę w Poznaniu
20 edycja Euro-Reklamy już od 12 do 15 kwietnia 2011 na Międzynarodowych Targach Poznańskich
Widowiskowe ekspozycje, szereg spektakularnych wydarzeń oraz warsztaty, konferencje i pokazy. Tysiące profesjonalnych zwiedzających znajdujących odpowiedzi na pytania dotyczące kształtu rynku reklamy oraz najświeższe informacje o nowościach i trendach. To wszystko już w kwietniu w Poznaniu na Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA 2011.
Euro-Reklama od lat umożliwia firmom aktywny udział w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami, kreuje świadomość potrzeb, a program targów dostarcza im ważnych informacji rynkowych. Podczas tegorocznych targów odbędzie się szereg zawodów i pokazów. Prócz prestiżowych nagród Międzynarodowych Targów Poznańskich – Złotych Medali oraz Acanthus Aureus odbędą się Drugie Mistrzostwa w Oklejaniu Samochodów a także, po raz pierwszy, prestiżowy konkurs dla Agencji Reklamowych (więcej informacji w kolejnym numerze). Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystego Wieczoru Branżowego Wystawców, który odbędzie się pierwszego dnia targów.
-
Wybrane Wydarzenia Euro-Reklama 2011
2nd Car Wrap Championship
VISUAL COMMUNICATION już po raz drugi organizuje, wraz z MTP, Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych - 2nd Car Wrap Championship, których finały odbędą się podczas targów Euro-Reklama 2011. Pierwsza edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem zwiedzających i wszystkich uczestników, a zadecydowało o tym połaczenie w jedynym tego rodzaju projekcie w Polsce funkcji pokazowych, promocyjnych i edukacyjnych. Zawody rozegrają się według sprawdzonej już formuły w trzech kategoriach: Klejenie materiałami własnymi, Freestyle oraz Klejenie materiałami dostarczonymi. Na ponad trzystu metrach kwadratowych pokażemy najnowocześniejsze trendy i rozwiązania, a także potencjał reklamy tranzytowej jako ważnego kanału komunikacji wizualnej.
Display SuperStar POLAND
Po raz kolejny targi Euro-Reklama staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Ten międzynarodowy konkurs, organizowany przez magazyn Display, cieszy się co roku ogromnym zainteresowaniem całej branży POS. Konstrukcje i produkty będą oceniane aż w 8 kategoriach. Ekspozycja konkursowa będzie dostępna dla zwiedzających przez cały czas trwania targów .
Euro-Reklama SPORT II
Druga odsłona konferencji dedykowanej klubom sportowym, działaczom i trenerom dotyczyć będzie Marketingu Sportowego małych i średnich klubów, a także stowarzyszeń prowadzących działalność sportową. Jej głównym celem jest przekazanie informacji na temat budowy wizerunku i marki klubu, a także wskazanie możliwości pozyskania dodatkowych funduszy po przez wykorzystanie różnych nośników reklamy prezentowanych na targach. Przy konferencji zaprezentowana zostanie wystawa sportowych gadżetów reklamowych.
Speakers Corner
Targi Euro Reklama w roku 2011, staną się także miejscem ważnych prezentacji. Do dyspozycji Wystawców zostanie oddany Speakers Corner, w którym każda z firm obecnych na targach będzie mogła przeprowadzić prezentację wybranego przez siebie produktu. Istotą przedsięwzięcia jest wyraźne podkreślenie prezentowanych przez firmy nowości. Program prezentacji Speakers Corner zostanie opublikowany przed targami
Międzynarodowe Targi Artykułów i Usłów Reklamowych Euro-Reklama odbęda się na terenie Miedzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 12-15 kwietnia 2011 razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych.