Aktualności
European Sellers & Buyers w codziennej pracy eksportera
Nowoczesna platforma European Sellers & Buyers przydaje się w pracy każdego dostawcy upominków promocyjnych. Ułatwia nawiązanie kontaktu z importerami produktów reklamowych z całego rynku europejskiego – to możliwość dotarcia aż do 78 000 firm z 35 krajów. Na ESB Online składa się szereg przydatnych narzędzi, które pomagają nie tylko w działaniach promocyjnych, ale również w utrzymywaniu relacji z klientami i w umacnianiu wizerunku firmy.
7 sposobów dotarcia do branży
Eksporterzy upominków reklamowych, którzy korzystają z ESB Online, mają do wyboru różne możliwości wypromowania swoich produktów. Począwszy od zamieszczanych ogłoszeń po opcję telemarketingu – każde z udostępnianych 7 narzędzi zapewnia duży zasięg i szansę dotarcia do zainteresowanych odbiorców z całej Europy.
Wyszukiwarka dostawców artykułów reklamowych
Wszystkie narzędzia zostały zaprojektowane w intuicyjny i czytelny sposób. Na stronie głównej esbook.eu znajdują się nie tylko ogłoszenia oraz newsy, ale przede wszystkim praktyczna wyszukiwarka. Poprzez ESB Online użytkownicy z całej Europy mogą więc łatwo odnaleźć interesujące oferty po produkcie, kategorii czy też wybranym kraju. Tym prostym sposobem dystrybutorzy oraz agencje reklamowe szybko docierają do poszukiwanego eksportera upominków.
Aby dodatkowo wyeksponować swoją ofertę w danej kategorii lub na wybrany produkt, każdy dostawca może skorzystać z opcji TOP Supplier, która wyróżnia oferty na pierwszych miejscach wyszukiwania – zarówno w wybranym kraju, jak i w Europie. Szansę na szybszy i sprawniejszy kontakt importera z dostawcą daje także znajdująca się przy ofertach zapytarka. Dzięki niej dystrybutorzy upominków mogą wysłać bezpośrednie pytanie o dany produkt, co przyspiesza ustalenia i uatrakcyjnia profesjonalną platformę ESB Online w oczach jej użytkowników.
Newsy oraz ogłoszenia jako dodatkowe wsparcie sprzedaży
Poza wyszukiwarką i zapytarką serwis European Sellers & Buyers udostępnia także inne pomocne narzędzia, odpowiadające na różne potrzeby dostawców produktów reklamowych. Wśród nich znaczącą rolę odgrywają ogłoszenia, które są szczególnie przydatne przy wsparciu sprzedaży. Umożliwiają eksporterom poinformowanie swoich odbiorców o nowościach produktowych lub aktualnych promocjach. Firmowe komunikaty docierają do 20 000 dystrybutorów z Europy, którzy dzięki opcji bezpośredniej odpowiedzi na ogłoszenie mogą szybko skontaktować się z jego nadawcą.
Z kolei za pomocą aktualności warto wzmacniać biznesowy wizerunek. Dzielenie się newsami z życia firmy może służyć jako wsparcie promocji oraz działań eksportowych. Pomaga również w budowaniu relacji z agencjami i dystrybutorami, którzy działają na europejskim rynku reklamowym.
Dla dostawców uruchomiona została także usługa profesjonalnego telemarketingu, realizowanego przez wyszkolony zespół ESB. Dzięki niej eksporterzy upominków mają szansę dotrzeć do wybranej przez siebie grupy odbiorców spośród 35 000 dystrybutorów i agencji reklamowych z 24 krajów Europy. Telefoniczna forma promocji pozwala zaprezentować dowolny produkt lub udzielić ważnych informacji o działalności firmy.