Aktualności
EUROREKLAMA - wyjątkowe miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi
Targi EUROREKLAMA dla wszystkich wystawców są od dwudziestu lat wyjątkowym miejscem, spotkaniem z klientami i partnerami handlowymi, a także wspaniałą okazją do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. To wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu. Bezsprzeczną zaletą jest możliwość kontaktu z klientem face-to-face, którego w obecnych czasach, w dobie pełnej swobody komunikacyjnej, jest coraz mniej. Także sam Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, co zdecydowanie wpływa na wzrost świadomości i wartości nie tylko samego produktu, ale przede wszystkim jego korelacji z marką firmy.
Zakres tematyczny
W ramach poznańskich targów EUROREKLAMA 2012 odbędą się dwa zróżnicowane salony tematyczne – VISUAL EXPO oraz DIGITAL PRINTING EXPO, co pozwoli precyzyjnie usytuować ekspozycję i co za tym idzie, jeszcze trafniej dotrzeć doodbiorców. Oba salony zostały zlokalizowane w połączonych ze sobą pawilonach, co zapewni zwiedzającym dogodne warunki do zapoznania się z ofertą wszystkich wystawców obecnych na targach EUROREKLAMA.
Salon Visual Expo
- Artykuły promocyjne i reklamowe
- Materiały wspierające sprzedaż (POS)
- Usługi reklamowe
- Dostawcy usług reklamowych
- Ekrany LED
- Maszyny i materiały do produkcji reklam
- Balony, namioty, flagi
- Oraz wiele innych
Salon Digital Printing Expo
- Druk wielkoformatowy
- Druk małoformatowy
- Urządzenia do uszlachetniania druku
- Materiały eksploatacyjne, akcesoria
Usługi poligraficzne Targi Euro-Reklama to:
- Obecność wyselekcjonowanej grupy profesjonalnych zwiedzających
- Doskonałe przestrzenie ekspozycyjne – lokalizacja w nowoczesnych pawilonach
- Dogodne parkingi dla wystawców i zwiedzających
- Kompleksowa obsługa
Targi EURO-REKLAMA skupiają wyłącznie profesjonalistów branży reklamowej. Dbamy oto, aby intensywna kampania promocyjna, liczne udogodnienia dla zwiedzających, bogaty program wydarzeń, prezentacji i szkoleń branżowych przyciągnęły jak największa liczbę gości.
Wydarzenia na Targach:
3rd Car Wrap Championship
Trzecia edycja „Polish Car Wrap Championship”, organizowana przez VISUAL COMMUNICATIONS oraz MTP, to nieszablonowa prezentacja nośników reklamy tranzytowej. Podczas mistrzostw będzie można obejrzeć zmagania najlepszych w Polsce aplikatorów folii. Dwie dotychczas zrealizowane w latach 2010 i 2011 edycje cieszyły się dużym zainteresowaniem i dostarczyły zebranym widzom wielu emocji. Jest to z pewnością doskonała forma promocji tej unikatowej formy reklamy.
Display SuperStar POLAND
Po raz siódmy targi EUROREKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Ten międzynarodowy konkurs, organizowany przez magazyn Display, cieszy się co roku zasłużonym zainteresowaniem całej branży POS (Points Of Sale). Konstrukcje będą oceniane ponownie w ośmiu różnych kategoriach. Ekspozycja konkursowa będzie dostępna dla zwiedzających przez cały czas trwania targów.
EUROREKLAMA SPORT III
Trzecia odsłona konferencji dedykowanej klubom sportowym, działaczom i trenerom dotyczyć będzie między innymi zagadnień z zakresu Marketingu Sportowego małych i średnich klubów, a także stowarzyszeń prowadzących działalność sportową. Konferencji towarzyszyć będzie wystawa gadżetów sportowych.
Źródło: EUROREKLAMA