Aktualności
Forum Branży Prezentowo-Upominkowej na Gift Show Poland
Możliwości nawiązania współpracy biznesowej z firmami z Łotwy, bezpieczny import z Dalekiego Wschodu czy zasady udziału w darmowych zagranicznych misjach targowych to tylko niektóre tematy zaplanowane w programie pierwszego Forum Branży Prezentowo-Upominkowej. Cykl spotkań dedykowanych zwłaszcza przedstawicielom firm działającym na rynku upominków odbędzie się w dniach 22-24 maja br. podczas premierowych targów Gift Show Poland. Organizatorem forum jest Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej.
Wiedza dla biznesu
Osoby związane z rynkiem upominków podczas Forum Branży Prezentowo-Upominkowej będą mogły zdobyć wiele przydatnych informacji związanych z rozwojem biznesu zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej. Agencja Rozwoju i Inwestycji Łotwy zaprezentuje możliwości nawiązania współpracy biznesowej z firmami z tego kraju. Z kolei Biuro Usług Spedycyjnych Speed omówi kwestie bezpiecznego importu towarów z Dalekiego Wschodu. W trakcie tego seminarium uczestnicy dowiedzą się jak przygotować firmę do rozpoczęcia handlu z krajami trzecimi. Omówione zostaną także kwestie możliwości sprawdzenia dostawcy, zabezpieczenia transakcji czy formy płatności, by uniknąć ewentualnych problemów związanych z obrotem z dalekowschodnimi państwami. Prowadzący spotkanie poinformują również w jaki sposób dokonywać zakupów mniejszych partii towarów oraz jak weryfikować ofertę dostawców m.in. z Chin, Indii, Korei dla jak najlepszego zabezpieczenia swoich interesów. Przekazane zostaną też wskazówki jak przygotować się odpowiednio do odprawy celnej. Ponadto w trakcie forum będzie można dowiedzieć się o możliwościach wzięcia udziału w darmowych zagranicznych misjach targowych, które będą oferowane członkom Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej. Dołączenie do tej organizacji będzie możliwe również podczas targów Gift Show Poland. Nie zabraknie również spotkań poruszających zagadnienia praktycznych narzędzi skutecznej sprzedaży, technik efektywnej komunikacji w biznesie czy też technik wywierania wpływu słowem i ciałem.
- Chcemy, aby Forum Branży Prezentowo-Upominkowej było źródłem informacji związanych z różnymi aspektami prowadzenia biznesu osób działających na rynku upominków. Stąd też zaplanowaliśmy spotkania poświęcone zagadnieniom współpracy międzynarodowej czy też tematy obejmujące swoim zakresem elementy wspierające prowadzenie efektywnych relacji z kontrahentami. Liczę, że forum zainspiruje wielu przedsiębiorców do rozwoju i polepszania skuteczności prowadzonych biznesów. Co więcej uczestnicy forum będą mogli szukać partnerów do współpracy już w trakcie odbywających się w tym samym czasie targów Gift Show Poland - mówi Monika Glegoła, prezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej.
Prezenty na różne okazje
Targi Gift Show Poland, podczas których odbędzie się Forum Branży Prezentowo-Upominkowej, to branżowe wydarzenie przeznaczone dla firm z Polski i za granicy. Impreza odbędzie się w dniach 22-24 maja br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 c w Warszawie. Targi kierowane są zwłaszcza do importerów, producentów i projektantów upominków, czyli zawodowo związanych z rynkiem upominków, ale też i do osób poszukujących pomysłów na prezenty na różne okazje. Na stoiskach wystawców znajdą się nowości upominkowe na urodziny, śluby, imieniny, święta czy parapetówki. Poza tym będzie można poznać aktualne propozycje prezentów dla klientów czy partnerów biznesowych, gadżetów marketingowych, a także designerskich akcesoriów dla młodzieży.
Dodatkowe informacje nt. targów Gift Show Poland i programu Forum Branży Prezentowo-Upominkowej można znaleźć na stronie www.giftshow.pl
Pol-Chin Consulting to firma w sposób kompleksowy dostarczająca usługi dla biznesu polsko-chińskiego. Jest organizatorem wielu cyklicznych imprez, np. corocznych „Obchodów Chińskiego Nowego Roku” organizowanych wspólnie z Ministerstwem Kultury ChRL oraz Ambasadą ChRL w Polsce, konferencji oraz targów - m.in. China Expo Poland i Auto Expo Parts&Service. Ponadto zapewnia obsługę turystyczną chińskich delegacji przyjeżdżających do Europy oraz polskich misji handlowo-targowych do Chin. W ofercie firmy jest też konsulting dla przedsiębiorców zainteresowanych biznesem polsko-chińskim, działalność edukacyjna w zakresie nauczania języka chińskiego (placówka – Chińska Szkoła w Warszawie), działalność wydawnicza (m.in. poprzez portal informacyjny www.plchinese.com), a także usługi cateringowe (sieć restauracji China Town).
Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.
Międzynarodowe Targi Polska jest także organizatorem i współorganizatorem kilku projektów targowych, tj. Targi Produktów Tradycyjnych i Regionalnych Regionalia, Targi Agroturystyka, Motor Sport & Tuning, Gift Show Poland.