Aktualności
Fotolia partnerem Imagination Day 24 10 2013
Już 7 listopada odbędzie się trzecia edycja imprezy Cannes Lions Imagination Day, której partnerem jest bank zdjęć Fotolia. Jednym z prelegentów będzie artysta kolekcji TEN – Sergio del Puerto, a wszyscy uczestnicy będą mogli obejrzeć wystawę obrazów drugiego sezonu projektu TEN by Fotolia.
Trzecia edycja Cannes Lions Imagination Day będzie miała miejsce już 7 listopada w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. Idea imprezy, od 3 lat gromadzącej wybitnych przedstawicieli branży kreatywnej, skupia się wokół inspiracji, pobudzaniu do twórczego myślenia, pobudzaniu wyobraźni, pokazywaniu najlepszych case study, budowaniu przestrzeni służącej wymianie myśli
i doświadczeń, zarówno wśród agencji, jak i na linii agencja – klient, bo najlepsze rzeczy powstają, gdy wspólnie się nad nimi pracuje.
W tym roku, na specjalne zaproszenie serwisu Fotolia jednym z prelegentów Imagination Day będzie artysta Kolekcji TEN – Sergio del Puerto aka Serial Cut z Hiszpanii. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Sergio zgodził się wystąpić na Imagination Day 3. Podczas swojej pracy dla projektu TEN dał się poznać nie tylko jako świetny artysta, ale także bardzo sympatyczny człowiek o ogromnej wiedzy merytorycznej. Cieszymy się, że naszą obecnością możemy wspierać tak ciekawe inicjatywy, a wydarzenie Imagination Day na stałe wpisało się już w kreatywną mapę spotkań Warszawy. Zapraszamy! – mówi Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę.
Imagination Daypodzielone jest na dwie części – seminaria odbywające się w ciągu dnia oraz wieczorny pokaz Cannes Lions.
Wśród prelegentów seminariów znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, którzy na co dzień zachwycają nas na międzynarodowych festiwalach. To także osoby, których projekty i dokonania ciekawią i inspirują w codziennej pracy. Imagination Day odwiedzą m.in.: Matias Corea (Co-Founder and Chief Designer, Behance Luciana Haguiara), Sergio del Puerto (Founder, Creative Director, Serial Cut, Madrit), Luciana Haguiara (Digital Creative Director, AlmapBBDO, Sao Paulo), Hugo Veiga
& Diego Machado (Creative Team, Ogilvy Sao Paulo), Julian Boulding (President, The NetworkOne, London), Eka Ruola (CEO & Executive Creative Director, Hasan Partners, Helsinki), Egor Gavrilin (Copywriter, Voskhod, Moscow), Andreas Muller (Founder, Nanika, London) oraz Paulo Martins (Freelancer, communication creative).
W ramach drugiej części Imagination Day odbędzie się wieczorny pokaz – uważanych za najlepsze na świecie – reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Co ciekawe, w tym roku po raz pierwszy, pokaz odbędzie się również w kilku innych miastach Polski – Multikino: Wrocław Arkady Wrocławskie, Poznań Stary Browar, Krakowie, Łodzi (Silver Screen) i Gdyni.
Więcej na: www.imaginationday.pl.
Poznaj prace tegorocznych artystów TEN
Bank zdjęć Fotolia, posiadający w swojej bibliotece ponad 24 miliony kreatywnych plików, znany jest m.in. ze swojego zaangażowania w różnorodne inicjatywy artystyczne. Podczas wydarzenia Imagination Day wszyscy odwiedzający imprezę będą mogli obejrzeć wystawę obrazów pochodzących z tegorocznej, drugiej już edycji projektu TEN by Fotolia. Kolekcja TEN to kreatywny projekt, w którym udział biorą najlepsi światowi artyści z dziedziny digital art. Obecnie, na fali ogromnego zainteresowania pierwszą edycja projektu, trwa drugi sezon TEN. W ramach inicjatywy twórcy z całego świata tworzą – na bazie zdjęć Fotolii – prace graficzne, którymi następnie dzielą się z internetową społecznością. Projekt dedykowany środowisku twórczemu, umożliwia pobieranie otwartych plików .PSD za darmo, dzięki czemu graficy
i twórcy kreatywni mają szansę poznać od „kuchni” technikę najlepszych w branży.
Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest oraz Multikino Media.
Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia
Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 24 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 4.3 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji,jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.
Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.
Kontakt dla mediów w Polsce:
Beata Jaroszewska
Dyrektor Operacyjny Fotolia
Tel. +48 22 389 70 52
Agencja PR:
Karolina Szaflarska
karolina.szaflarska@globalbrand.pl
Tel. + 48 22 428 27 82