Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Fotolia przedstawia ostatni projekt Kolekcji TEN

Fotolia przedstawia ostatni projekt Kolekcji TEN
2012-09-10

Fotolia przedstawia ostatni projekt Kolekcji TEN stworzony przez Studio Hellohikimori

Już w najbliższy poniedziałek, 10 września od godz. 10:00 czołowy w Europie serwis zdjęciowy Fotolia – w ramach Kolekcji TEN – udostępni pracę dziesiątego artysty – Hellohikimori Studio. Tym razem graficy zmierzyli się z tematem „drinks”. Kompletny plik otwarty PSD, na którym każdy może prześledzić krok po kroku jak został osiągnięty efekt końcowy, dostępny będzie do darmowego pobrania jedynie przez 24 godziny.

Fotolia wprowadziła Kolekcję TEN, której ideą było zgromadzenie 10 z najlepszych międzynarodowych artystów cyfrowych, którzy w ciągu 10 miesięcy zmierzyli się z 10 tematami. W ten sposób powstały wspaniałe prace graficzne. Każdy obraz odzwierciedla jeden z 10 tematów: biznes, rodzina, podróż, pieniądze, żywność, lifestyle, abstrakcja, street art, mobile, drinks i jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych w postaci pliku PSD, ze wszystkimi warstwami użytymi do stworzenia obrazu. Jest to niezwykła okazja dla wszystkich grafików komputerowych, aby podejrzeć warsztat pracy najlepszych twórców na świecie.

 

Fot. Hellohikimori/Fotolia. Obraz inspirowany tematem „drinks”. Dostępny do darmowego pobrania przez
24 godz. od 10:00, 10 września.

Pliki z Kolekcji TEN były pobrane ok. 150 tys. razy, łącznie w dniach publikacji każdego
z plików. Teraz czas na ostatnią pracę jednej z ikon światowej sztuki cyfrowej – Hellohikimori Studio. Obraz będzie można pobrać za darmo od 10 września od godz. 10:00 przez kolejne 24 godziny pod adresem www.fotolia.pl/ten w rozmiarze A3 (150 DPI). Po tym czasie, praca będzie dostępna w formacie A3 (300 DPI) w cenie 30 złotych.

Niezależne Studio Hellohikimori było  nagradzane aż 17 razy przez The Favourite Website Awards. Studio zostało założone w 2004 r. przez Nathalie Melato
i Davida Ronhel. Hellohikimori ma imponującą listę osiągnięć, w tym projekty The Walking Dead, Glee i True Blood.  Jego artyści w swojej pracy łączą design, animacje i film, często wykorzystując także elementy 3D. Do klientów Studia Hellohikimori należą takie marki jak: Coca-Cola, L’Oréal oraz Paco Rabanne. Studio współpracowało także z Ogilvy Paris, McCann Paris, Cutwater i Publicis.

W swojej pracy obrazującej temat „drinks” graficy przedstawili wybuchową i mroczną kompozycję. – Uwiodła nas koncepcja Projektu TEN i stała się dla nas interesującym wyzwaniem. Wybraliśmy temat "drinks", ponieważ wydał nam się najbardziej oderwany od całości, przez co dający więcej swobody w podejściu do tematu i jego realizacji. Od tego momentu, skoncentrowaliśmy się na idei braku umiaru, przedstawionej w postaci mnogości nałożonych na siebie elementów. Jednocześnie chcieliśmy też, aby kompozycja pozostała prosta i mocna w wyrazie – wyjaśnia David Ronhel, współzałożyciel Hellohikimori Studio.

Studio Hellohikimori chciało pokazać drogę w kierunku uzależnienia i przedawkowania, kolejno dodając obiekty, tła i kolory oraz zmniejszając nasycenie. Twórca upodobał sobie mroczną atmosferę, stawiając w centrum udręczoną postać wstrząsającą tablicą okresową drinków, na której mamy wszelkie rodzaje napojów od burbonu do wody. Dodatkowo elementy 3D, takie jak kawałki szklanek czy rozpryskująca się wszędzie woda dodają obrazowi dynamiki i dramaturgii.

Udostępnianie wszystkich warstw, które zostały użyte do stworzenia obrazów przez takich uznanych na międzynarodowym polu artystów jest niezwykle rzadkie. Chcemy dostarczyć każdemu artyście grafikowi zarówno inspiracji, jak i możliwość edukacji. Każdy zainteresowany będzie mógł śledzić krok po kroku jak artysta nakładał poszczególne warstwy dzięki temu, że obraz zapisany jest w otwartym pliku PSD. Na naszej stronie dostępne są także wywiady z twórcami, w których udzielają oni interesujących porad
i wskazówek –
podkreśla Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny serwisu Fotolia na Polskę.

Wszelkie informacje związane z Kolekcją TEN, prace Hellohikimori Studio i wcześniejszych twórców oraz wywiady z autorami dostępne są na stronie internetowej www.fotolia.pl/ten.

 

Szanowni Państwo zgodnie z polityką zachowania praw autorskich prosimy o wykorzystywanie zdjęć jedynie do ilustracji treści z komunikatu oraz podpisywanie ich nazwami autorów oraz źródłem pochodzenia, którym jest serwis Fotolia.

Informacje dodatkowe o serwisie zdjęć Fotolia

Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 20 krajów i regionów, w 12 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 18 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 3,5 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.

Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twiterze.

Kontakt dla mediów w Polsce:

Beata Jaroszewska

Dyrektor Operacyjny Fotolia

beata@fotolia.com

Tel. +48 22 389 70 52

Agencja PR:

Karolina Szaflarska

karolina.szaflarska@globalbrand.pl

Tel. + 48 22 253 30 00