Aktualności
Gadżety reklamowe trafione w miejsce i czas
Gifty z nadrukiem przybierają rozmaite formy. Dziś nikogo nie dziwią standardowe, skatalogowane gadżety reklamowe, upominki z nadrukiem kojarzącym się z konkretną firmą, marką czy z produktem, co oczywiście jest niezwykle istotnym elementem promowania wizerunku na rynku. Firmowe upominki z logo - bo zwykle o takim znaku firmowym mówimy - to gadżety, na których nadrukowano znak towarowy przedstawiony w formie graficznej, zaprojektowany w taki sposób, aby jednoznacznie kojarzyć się odbiorcy z konkretną firmą lub marką.
Gadżety reklamowe w strategii Real Time Marketing
Obecnie obdarowanie klienta upominkiem, gadżetem o niewielkiej wartości materialnej, procentuje jego przywiązaniem do marki czy firmy, a ponadto utrwala nazwę czy logo marki w jego świadomości tylko, gdy jest odpowiednio zaplanowane. Gdy przemyślimy kontekst i trafimy w odpowiedni moment wręczenia prezentu, okaże się on niezwykle skuteczną forma reklamy, tym bardziej, że na upominkach reklamowych można umieszczać rozmaite nadruki. Przykład? Wręczanie parasoli z nadrukiem gościom wchodzącym na koncert pod gołym, zachmurzonym niebem ma wielokrotnie większe oddziaływanie niż wręczanie ich w innych warunkach.
Kiedy i jakie tanie gadżety będą najlepszą opcją dla RTM?
Przede wszystkim sprawdzą się one na różnych imprezach - dniach otwartych, piknikach, koncertach itp. To tam jest najwięcej okazji mających znamiona punktów krytycznych lub kulminacyjnych imprezy. To jednak nie wszystko, bowiem takie gadżety doskonale także będą sprawdzać się na co dzień w firmie - przy podpisaniu umów, przy jubileuszach, świętach, itp. Jakie zaś mogą to być gadżety? Nawet standardowe, pomysłów jest naprawdę wiele, niemniej jednak szczególnie ważne jest to, aby dopasować gadżet do potencjalnie istotnej sytuacji wręczenia gadżetu - i momentu jego ekspozycji. Wówczas nawet sztampowy gadżet zagra dla nas niewspółmiernie mocno.
Zastanawiasz się nad tym, dlaczego warto zamawiać tanie gadżety z nadrukiem pasujące do sytuacji wręczenia? Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę to, że najważniejsza nie jest cena gadżetu. Najważniejsze jest wyczucie odpowiedniego momentu, nawiązanie do scenariusza działań, konotacje i wzbudzenie skojarzeń grupy docelowej (grupa docelowa to oczywiście grono osób, które teoretycznie mogłoby zostać klientami).
Gadżety reklamowe na dopalaczach
Wprawdzie główną funkcją takich gadżetów jest zaistnienie wśród wielu osób, zareklamowanie swojej firmy i wywarcie pozytywnego wrażenia, ale za pomocą trafnie dobranego asortymentu, zyskujemy efekt niewspółmierny do rzeczywiście poniesionych kosztów.
Można je rozdawać klientom podczas wizyty w danej firmie jako prezent, dodawać za darmo do zakupionego produktu itp. Rozwiązań jest bardzo wiele, warto poszukać takie, które zadowoli obie strony - firmę i klienta. Materiały reklamowe zazwyczaj można zamawiać w sklepach internetowych. Wybór jest bardzo szeroki - również prezentów biznesowych.
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy jest bardzo potrzebne, dlatego warto pamiętać o niewielkich drobiazgach, które pozwolą zaistnieć na rynku i pozyskać szerokie grono odbiorców.
Nie tylko tanie upominki z logo.
Istotne jest dotarcie do klienta w taki sposób, aby uzyskał on konkretną informację i skorzystał w niej w przyszłości. Upominki reklamowe, wśród których najczęściej spotykamy koszulki, breloki, torby na zakupy czy słodycze reklamowe oferowane w formie poczęstunku, posiadają najczęściej nadruk zawierający dane firmy lub produktu, zwykle nazwę, niekiedy także dane adresowe. Każdy klient na pewno chętniej powróci do firmy, która wręczy mu coś zupełnie za darmo. Doświadczeni biznesmeni bardzo dobrze o tym wiedzą i z tego powodu nie boją się inwestować w nowe podarunki i prezenty dla konsumentów. Ostatnio dość modne w tej grupie produktów stały się zestawy upominkowe. https://giftboxy.pl/
Wina na prezent - prestiżowo i skutecznie.
Coraz częściej firmy interesują się zestawami do wina. Warto się z nimi zapoznać i być może zastosować je później w celu wypromowania swojej działalności.
Zestawów do wina będących narzędziami reklamowymi nie trzeba daleko szukać. Skoro ostatnio stały się one tak bardzo popularne, wiele sklepów posiada je już w swoich ofertach. Nie są to tylko stacjonarne markety, które nie każdy biznesmen ma czas odwiedzać, bo nawet ciekawszymi produktami dysponują przeważnie sklepy internetowe, które nie muszą ograniczać się niewielką przestrzenią. https://atlas.win/