Aktualności
Gdy kobieta dojrzewa do roli autorytetu
12 września rozpoczęła się kampania kampania promująca wejście na rynek Falvitu Estro+, suplementu diety dla kobiet dojrzałych. To nowość w portfolio marki Falvit (Jelfa SA/Sanitas Group), od lat pozycjonowanej jako przyjaciel kobiety. Kreację kampanii telewizyjnej, prasowej, radiowej oraz BTL przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants.
Trzydziesto- oraz piętnastosekundowe spoty telewizyjne można oglądać m.in. w TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat Cafe, TV4 oraz w kanałach tematycznych należących do grupy AT Media i TLC.
Reżyserem reklam i autorem zdjęć jest Adam Chmielecki. Produkcja spotu powierzona została domowi produkcyjnemu Propeller Film.
Kampania prasowa obejmie takie tytuły, jak „Twój Styl”, „Pani”, „Zwierciadło”, „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Kobieta i Życie”, „Poradnik Domowy” oraz „Dobre Rady”.
Startowi działań reklamowych towarzyszy uruchomienie strony internetowej www.falvitestroplus.pl, której układ przypomina rozkład pomieszczeń w mieszkaniu. Zakładki serwisu to różne strefy kobiecego domu. Przemieszczając się pomiędzy pomieszczeniami, internautki mogą znaleźć ciekawe dla siebie treści.
Na przykład w kuchni czekają na nie przepisy kulinarne, w szafie stojącej w pokoju − kijki do nordic walking wraz z krótką instrukcją, jak aktywnie spędzać wolny czas, w łazience – przepis na relaksującą kąpiel czy „apteczka porad” o zwalczaniu bólu głowy. Serwis WWW opracowała agencja AMB Software.
Źródło: Marketing przy Kawie