Aktualności
Grono Członków PIAP się powiększyło!
Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pomimo panującej pandemii powiększyło się kolejne nowe firmy z branży. Do PIAP przystąpiły firmy: BeePack®, ESKADA Sławomir Kubiak, SAVI INSTITUTE.
- Do PIAP-u przystępujemy chcąc cały czas się rozwijać i docierać do coraz szerszego grona odbiorców. Zaufały nam już takie firmy jak: Empik, Miasto Stołeczne Warszawa, Henkel, Łaciate, Mazda, Gumtree, firmy cateringowe, wydawnictwa i wiele innych. Nasz funkcjonalny eko-gadżet świetnie sprawdza się w świecie, w którym ekologia nie może być już tylko pustym frazesem – mówi współzałożycielka firmy BeePack Marta Gruchała vel Gruchalska.
- Nasi Klienci należą do najbardziej wymagających a członkostwo w PIAP to dla nas gwarancja pracy z liderami rynku. To również okazja dzielenia się metodyką SAVI i wzajemnego wspierania w rozwoju - mówi Michał Kacprowicz, właściciel firmy SAVI INSTITUTE.
BeePack® to pierwszy polski producent woskowijek – ekologicznych opakowań do przechowywania żywności zamiast plastikowych pudełek, torebek i folii. Produkt pozytywnie przeszedł badania jednostki certyfikującej TÜV Rheinland Polska. Jest biodegradowalny i wielokrotnego użytku. Powstaje z certyfikowanych, naturalnych składników. Woskowijek można używać m.in.: do pakowania pieczywa, przekąsek, kanapek, warzyw, owoców i nabiału. Są idealnym ekologicznym i funkcjonalnym prezentem/gadżetem reklamowym na miarę obecnych czasów. Można je w pełni spersonalizować pod klienta.
ESKADA Sławomir Kubiak to kompleksowa agencja reklamowa, która specjalizuje się w reklamie zewnętrznej. Zapewnia fachowe doradztwo, usługi graficzne oraz wykonanie i montaż elementów reklamowych. W swojej regularnej ofercie posiada kasetony i pylony reklamowe, litery przestrzenne 3D, oklejanie samochodów oraz witryn i billboardy. Agencja zajmuje się również projektowaniem stron www oraz sklepów internetowych.
SAVI INSTITUTE to firma doradcza o statusie agencji reklamowej. Korzysta z doświadczenia uznanych specjalistów z USA, UK i Bliskiego Wschodu. Firma doradza i realizuje strategie kompleksowego rozwoju biznesu i obecności na rynkach międzynarodowych, indywidualnie dobierając stosowane narzędzia do celów zaplanowanych wspólnie z Klientem.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.