Aktualności
Grupa Eskadra twórcą największej kampanii Śnieżki
17 maja ruszyła nowa kampania reklamowa Śnieżki przygotowana przez krakowską Grupę Eskadra.
„Śnieżka – nowe oblicze koloru” to hasło najnowszej kampanii reklamowej, wprowadzającej na rynek paletę farb satynowych w gotowych kolorach.
Grupa Eskadra wygrała konkurs na kreację kampanii promującej nowy produkt w ofercie Śnieżki oraz prezentującej nowy system identyfikacji wizualnej marki. Przygotowano reklamę prasową, internetową, spot radiowy oraz dwa spoty telewizyjne – 30 i 10-sekundowe. Kampania reklamowa obejmie trzy kraje – Polskę, Białoruś i Ukrainę.
Motyw przewodni spotu to psychologia koloru, zgodnie z którą otaczające kolory mają duży wpływ na nasze samopoczucie, zachowanie, a nawet podejmowane decyzje. – Kolor wpływa na nasze nastroje, a nastrój może być impulsem do zmiany koloru – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra. Dodatkowo spot podkreśla wyjątkowe właściwości powłok uzyskanych za pomocą farb Śnieżka Satynowa.
Spot zrealizowany został techniką stop motion, w dynamiczny sposób prezentując korelację między metamorfozą wnętrza a zmianami zachodzącymi na obliczach bohaterów pod wpływem kolorów.
Najnowsza kolekcja farb satynowych Śnieżki w gotowych kolorach to produkty, które jako jedyne na polskim rynku wykorzystują technologię Teflon® Surface Protector, która ułatwia utrzymanie ścian w czystości.
Źródło: Eskadra PR