Aktualności
Inka i radosna minka
Końcem marca producent kawy zbożowej Inka w ramach kampanii “Radosna Minka” rozpoczął konkurs na stronie chwilizanki.pl.
Tegoroczna odsłona kampanii to kontynuacja Chwiliżanek, czyli akcji polegającej na tworzeniu przez internautów rodzinnych albumów z Inką w kadrze. Organizatorzy Chwiliżanek twierdzą, że akcja cieszyła się dużą popularnością i zebrała dobre opinie wśród odbiorców. Dlatego Inka w kooperacji z agencją Hand Made Flow rozpoczyna dla internautów konkurs „Radosna Minka”.
Równolegle do końca kwietnia prowadzona jest kampania odsłonowa na portalach Onet, WP, Gazeta i serwisach kobiecych, oraz stawiane są pierwsze kroki w serwisach społecznościowych. Agencja interaktywna Hand Made Flow zajmie się komunikacją na Facebooku zaś agencja Marketing Plus zajęła się zakupem mediów.
Koordynatorem po stronie klienta jest Kinga Ostrowska (junior Brand manager), w agencji za projekt odpowiadają Dorota Sokół (koordynacja), Robert Trojanowski, Wojtek Zalot i Piotr Stawowiak (kreacja) oraz Grzegorz Jamróz i Kuba Przyborowski (produkcja).