Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Iwona Dulińska nowym Prezesem PIAP

Iwona Dulińska nowym Prezesem PIAP
2012-06-05

Iwona Dulińska nowym Prezesem PIAP

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych ,które odbyło się 01 czerwca 2012 r. w Hotelu Ambasador Chojny w Łodzi, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego Zarządu.


Prezesem PIAP została Iwona Dulińska z firmy PUH Kunszt. Stanowisko V-ce prezesa objęła Magdalena Owczarska z CiTRON, V-ce prezesem został również Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar.


Członkami Zarządu mianowano: Agnieszkę Sędzikowską Wlazło - Ritf Advnet Polska, Tomasza Barudina Texet Poland ,Artura Ogiegło - Artigraf, Zbigniewa Kaczora - Maxim, Sławomira Giefinga GJC Inter Media.


W skład komisji rewizyjnej weszli: Zbigniew Zieliński - AWIH, Zdzisław Tom Kałek - Quo Vadis Polonia , Dariusz Płaczkiewicz - AUH Elwira, Joanna Bodnar - AppleRoad.


Podczas zebrania przyjęto również sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za rok 2011 oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2011.
Jednogłośnie zaakceptowano plan działań na rok 2012/2013 jakie przedstawiła Agencja PR obsługująca PIAP.

 

Poza aktywnym pozyskiwaniem członków, stowarzyszenie ma skupić się na promocji rynku artykułów promocyjnych, na kontynuacji działań lobbingowych ( podniesienie limitów wydatków na prezenty o małej wartości). PIAP ma również rozpocząć program rekomendacji Agencji Reklamowych PIAP.


Jesteśmy w środku ciekawych zmian makro gospodarczych, które wymagają konsultacji wszystkich polskich przedsiębiorców. Po raz pierwszy my, jako jedyna grupa z branży reklamowej, jesteśmy w gronie opiniotwórczych stowarzyszeń. Nasze zdanie jest głosem wszystkich pracowników polskiej reklamy i jest to nasz olbrzymi sukces.


Praca projektowa, kreatywność agencji i gadżety z różnych segmentów cenowych są niezbędne w każdej firmie. Nie można ograniczać nakładów na promocję, bo wsparcie działań firm przy pomocy upominków ma uzasadnienie ekonomiczne. Podobnie jak płynne rozliczanie zobowiązań. Dlatego niezwykle istotna jest Nasza współpraca i zaangażowanie Nas wszystkich. Zapraszamy do PIAP i do współpracy wszystkich związanych z branżą reklamową, czekamy na Wasze cenne opinie - mówi Iwona Dulińska - Prezes PIAP.

 

Źródło: PIAP