Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Jak wykorzystać fotobudkę 360 na targach firmowych?

Jak wykorzystać fotobudkę 360 na targach firmowych?
2024-08-29


Fotobudki 360 stają się coraz ważniejszym dodatkiem do różnego rodzaju eventów. Szczególnie często są one stosowane na targach firmowych. Są one bardzo ciekawym narzędziem marketingowym, które ma naprawdę szerokie spektrum walorów. Nagrywanie wideo z wykorzystaniem fotobudek 360 tworzy efekt wirującego obrazu, co sprawia, że uzyskane materiały robią naprawdę świetne wrażenie i mogą być wykorzystane w materiałach marketingowych promujących kolejne wydarzenia firmy.

Fotobudka 360 - jak można wykorzystać ją w marketingu swojej firmy?

Pomimo że fotobudka 360 to względnie popularny termin, to wiele osób po dziś dzień nie zdaje sobie sprawy z tego, jak poważnym narzędziem marketingowym jest ta fotobudka. Z pomocą tego urządzenia firmy mogą zupełnie zrewolucjonizować sposób, w jaki prezentują się na targach. Za sprawą specjalnej, obrotowej kamery uczestnicy targów mogą nagrywać wyjątkowe filmiki, które są świetną alternatywą dla tradycyjnych zdjęć. Aby zyskać klientów, trzeba wyróżnić się na tle konkurencji, a w tym przypadku fotobudki 360 są naprawdę niezastąpione. Z pomocą fotobudki 360 osoby biorące udział w targach powinny znacznie bardziej zainteresować się ofertą danej firmy. Nagrania wykonane fotobudką 360 mają gigantyczny potencjał marketingowy i są chętnie udostępniane w mediach społecznościowych. To z kolei przyczynia się do rosnącego zainteresowania ofertą danej marki. Spora część fotobudek 360 ma też możliwość natychmiastowego udostępniania zdjęć online, co umożliwia uczestnikom dzielenie się swoimi przeżyciami w czasie rzeczywistym. Dzięki temu marka znacząco zyskuje na znaczeniu i dociera do znacznie szerszej publiczności.

Mówiąc o walorach fotobudek 360 w kontekście narzędzia marketingowego, nie sposób nie wspomnieć o employer brandingu. Urządzenie to przyczynia się bowiem do budowania marki pracodawcy, dzięki czemu może on zyskać wielu nowych, lojalnych klientów. Jeśli firmie zależy na kreowaniu pozytywnego wizerunku, to wykorzystanie fotobudek 360 jest bardzo mocno polecane. Urządzenia te sprzyjają także integracji zespołu, dzięki czemu pracownicy mogą mocniej zżyć się ze sobą i polepszyć relacje. Czas spędzony na nagrywaniu śmiesznych filmików powinien przełożyć się na lepszą wydajność w pracy. 

Fotobudka 360 - na targach firmowych

Fotobudka 360 to niezbędny element targów firmowych. Przyciąga ona bowiem uwagę zwiedzających, a ponadto pozwala na stworzenie świetnych wspomnień, dzięki czemu uczestnicy targów na długo zapamiętają daną firmę. Aby fotobudka 360 właściwie spełniła swoje zadania, warto zadbać o jej spersonalizowanie, czyli dostosowanie tła i efektów specjalnych do specyfiki danej marki. Sporo firm wykorzystuje także fotobudkę do organizowania szeroko pojętych konkursów i zabaw. Dzięki temu uczestnicy targów są zachęcani do nagrywania kreatywnych wideo oraz zapoznania się z ofertą danej firmy.

Decydując się na umieszczenie fotobudki 360 na targach firmowych, trzeba zadbać przede wszystkim o odpowiednią lokalizację. Urządzenie to powinno zostać umieszczone w strategicznym punkcie na stoisku, aby mocno rzucać się w oczy. Bardzo ważne jest także zadbanie o estetykę fotobudki. Powinna być ona dopasowana do wyglądu stoiska i wartości, jakie wyznaje konkretna marka. Istotne jest również zadbanie o dobrą jakość filmików nagrywanych przez fotobudkę. Jeżeli będą one wyglądały profesjonalnie, to uczestnicy zabawy na pewno lepiej zapamiętają daną firmę. Dzięki temu znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo tego, że skorzystają oni z usług tej marki.