Aktualności
Jak wykorzystać powiadomienia push w promowaniu e-commerce?
Powiadomienia push to stosunkowo nowa forma marketingu internetowego, jednak jest coraz chętniej wykorzystywana w e-commerce ze względu na wysoką skuteczność i nowoczesne rozwiązania. Jak notyfikacje mogą pomóc w działaniach sprzedażowych?
Ratowanie porzuconych koszyków
Ratowanie porzuconych koszyków zakupowych to jedna z głównych funkcjonalności, która pomaga zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Potencjalni klienci rzadko dokonują zakupów podczas pierwszego kontaktu ze sklepem internetowym – najczęściej przeglądają oferty konkurencyjne i czytają opinie na temat produktów czy usług. Powiadomienia push skutecznie pomagają odzyskać utracony koszyk, przypominając użytkownikowi o niedokończonych zakupach.
Segmentacja i personalizacja przekazu reklamowego
Własna baza subskrybentów umożliwia prowadzenie angażującej komunikacji z odbiorcami. Jednak kluczem do sukcesu jest odpowiednia segmentacja użytkowników według pożądanych kryteriów – wiek, płeć, zainteresowania, styl życia czy miejsce zamieszkania. Dzięki segmentacji można w łatwy sposób skierować spersonalizowany przekaz reklamowy do osób potencjalnie najbardziej zainteresowanych ofertą.
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Jednym z zastosowań powiadomień push jest generowanie ruchu na stronie internetowej. Zaledwie kilka procent użytkowników pierwszy raz odwiedzających sklep internetowy generuje konwersję. Dzięki notyfikacjom można ponownie przyciągnąć potencjalnych klientów, wykorzystując remarketing. Komunikacja skierowana do osób, które już odwiedziły stronę jest niezwykle skuteczną strategią reklamową, mającą na celu zwiększenie poziomu konwersji. Więcej informacji na temat funkcjonalności notyfikacji można znaleźć na stronie https://push-ad.com/.