Aktualności
Jasna droga przez kredytowe procedury w spocie Nordea Banku
23 września rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów hipotecznych Nordea Banku, pod hasłem „Z fachowym doradcą kredytowym Twój dom jest w zasięgu ręki”. Przy produkcji spotu telewizyjnego wykorzystano około stu różnych lamp i włączników. Przekaz kierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu, oczekując jednocześnie ułatwień w przejściu przez procedury bankowe.
Spot pojawi się w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. W filmie wystąpił ambasador marki Nordea – Tony Hyyryläinen, występujący wcześniej w programie „Europa da się lubić”. Reżyserem reklamy jest Tomasz Nalewajek. W ramach kampanii przewidziane są także działania BTL (wklejki, plakaty, ulotki) oraz intensywne działania on-line, również na portalach społecznościowych. Reklamy można też będzie zobaczyć na ekranach bankomatów oraz na bankomatowych wyciągach.
Kreacje do działań offline przygotowała agencja Hand Made, online – agencja Media Contacts. Za zakup mediów odpowiada MPG (media tradycyjne) oraz Media Contacts (Internet). Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.
Ze strony banku za produkcję odpowiada Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. W agencji Hand Made nad kampanią pracował zespół w składzie: Joanna Wierzbak, Miłosz Sroka, Karolina Piwowarczyk (kreacja), Katarzyna Mietniowska (koordynacja).
Źródło: Marketing przy Kawie