Aktualności
Juliette Binoche w kampanii wizerunkowej banku
Crédit Agricole Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Prosto i z sensem”, z udziałem aktorki Juliette Binoche. Celem jest zdobycie silnej pozycji w bankowości detalicznej. Strategia komunikacyjna banku zakłada, że poziom rozpoznawalności marki wzrośnie do 70 proc. w ciągu najbliższych trzech lat.
Marka Crédit Agricole zastąpiła we września 2011 roku Lukas Bank. Hasło „Prosto i z sensem” nawiązuje do „Le bon sens a de l’avenir”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „Zdrowy rozsądek ma przyszłość”.
Obydwie wersje motta odzwierciedlają przekonanie Crédit Agricole, że – wbrew obiegowej opinii – bank jest do polubienia, a oferta instytucji finansowej może być prosta i zrozumiała.
Twarzą kampanii została laureatka Oscara, Cezara i Złotej Palmy – Juliette Binoche – wybitna francuska aktorka, znana z takich filmów jak „Trzy kolory. Niebieski” Krzysztofa Kieślowskiego, „Angielski pacjent” czy „Czekolada”.
– Chcieliśmy wesprzeć wprowadzenie marki Crédit Agricole na polski rynek bankowości detalicznej autorytetem osoby kojarzonej z Francją i Polską. Miała ona jednocześnie reprezentować wartości naszego banku – wiarygodność, profesjonalizm, dostępność i przyjazność. Wybór Juliette Binoche był dla nas oczywisty. Jest ona niezwykle ciepłą, pełną uroku, mądrą kobietą, na którą patrzy się z przyjemnością, której można zaufać i którą można polubić – mówi Jędrzej Marciniak, członek zarządu odpowiedzialny za marketing banku.
Babcia aktorki urodziła się w Częstochowie, a sama Binoche wielokrotnie publicznie mówiła o swoich polskich korzeniach.
Kreację kampanii przygotowała agencja NestPoint. Spot reklamowy wyreżyserowała jedna z najbardziej obiecujących polskich reżyserek młodego pokolenia, Małgorzata Szumowska. W jej ostatnim filmie w roli głównej zagrała właśnie Juliette Binoche. Autorem zdjęć jest Michał Englert.
W kampanii, trwającej od 18 października do 13 listopada, wykorzystane zostaną spoty o długości 45, 30 i 5 sekund. Reklamy pojawią się także w prasie i radio oraz na witrynach placówek i wielkoformatowych nośnikach reklamowych w wybranych miastach w Polsce.
Źródło: Marketing przy Kawie