Aktualności
Kompetencja w dziedzinie tekstyliów reklamowych
Odzież promocyjna, pracownicza, korporacyjna i szkolna. Maszyny, technologie i oprogramowania wykorzystywane do znakowania odzieży oraz wydarzenia w braży tekstyliów reklamowych – to główna tematyka branżowego czasopisma T&P Tekstylia – Zdobienie i Promocja.
Multum praktycznych i informacyjnych artykułów na temat produkcji i dystrybucji odzieży reklamowej, a także szczegółowe analizy rynku branżowego i rozprawki o hafcie, sitodruku, druku cyfrowym & transferowym, flocku oraz technice laserowej i strass.
Kto to czyta?
Czytelnikami branżowego T&P są między innymi firmy usługowe z branży zdobienia tekstyliów, drukarze, hafciarze, producenci transferów, wyspecjalizowani sprzedawcy tekstyliów i artykułów sportowych, producenci i sprzedawcy maszyn do zdobienia tekstyliów, projektanci mody, producenci i dystrybutorzy tekstyliów reklamowych i odzieży pracowniczej, agencje reklamowe oraz organizatorzy imprez targowych. Czasopismo dystrybuowane jest 4 razy w roku (kwartalnik) w nakładzie 4.500 egzemplarzy.
Kto wydaje?
Wydawcą branżowego czasopisma T&P jest Verlagshaus Gruber GmbH z siedzibą w niemieckim Eppertshausen (okolice Frankfurtu nad Menem). Dom wydawniczy specjalizuje się w czasopismach branżowych: czasopismo T&P w języku polskim, oraz w języku niemieckim: TVP (Tekstylia – Zdobienie i Promocja), mep (imprezy marketingowe, targi i technika organizowania imprez), PPF (ochrona osobista podczas pracy i odzież robocza).
Solidny partner
Czasopismo T&P to wieloletni partner medialny znanych w branży targów RemaDays i Euro-Reklama oraz serwisu reklamowego reklama.pl. Jest obecne również na wszystkich znaczących, międzynarodowych spotkaniach branży reklamy i promocji, między innymi: PSI, FESPA i TV TecStyle Visions.
Źródło: T&P