Aktualności
Konkurs na najlepszą kampanię social media – Case Study Festival
1 lutego 2013 r., podczas konferencji Social Media Convent w Gdańsku, odbędzie się finał konkursu dla firm i agencji - Case Study Festival, w którym zostaną wyłonione najlepsze kampanie social media w 2012 r. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 grudnia br., na stronie www.socialmediaconvent.pl.
Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy jest bezpłatny i polega na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego ze strony www konferencji i wysłaniu na adres convent@feeltz.com do 31 grudnia br. Drugi etap będą stanowić prezentacje podczas konferencji, a o zwycięzcy zdecyduje obecne na wydarzeniu jury. O tym, które case studies zostaną przyjęte do drugiego etapu, organizator poinformuje do 10 stycznia 2013 r. Koszt udziału w Case Study Festival to 350 zł.
Jury składać się będzie z zaproszonych przez organizatora ekspertów, występujących podczas konferencji. Nagrodami w konkursie będą pakiety usług przygotowane przez Partnerów konferencji: Brand24, AdVice, SoTrender, Fanster, a także specjalny tytuł Social Media SuperStar.
Oprócz konkursu dla agencji, zaplanowano także rywalizację indywidualną, gdzie każdy uczestnik konferencji, będzie mógł walczyć o specjalny tytuł Social Media SuperStar. Zadanie konkursowe będzie polegało na rozwiązaniu testu wiedzy i umiejętności.
Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Jest to pierwsza edycja Social Media Convent, które planowane jest również na kolejne lata. Organizatorem jest agencja Feeltz Wydarzenie poprowadzi specjalista w dziedzinie przedsiębiorczości i komunikacji Lasse Chor z Danii.
SOCIAL MEDIA TRENDS
Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media,
a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań
i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.
CASE STUDY FESTIVAL
Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies
z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane
w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.
SOCIAL MEDIA SUPERSTARS
Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 – Social Media SuperStar.
PROGRAM WYDARZENIA
10:00 – 10:50 – Rejestracja uczestników
11:00 – 14:30 – Social Media Trends
1) Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media
Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz
2) Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu.
Michał Sadowski, Brand24
3) A dlaczego nie Twitter?
Rafał Janik, Think Media
4) Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta
Michał Górecki, Grupa Heureka
5) Social Media Optimisation, ROI i KPI – wspomnienia 2012 i prognozy na 2013
Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender
6) Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba.
Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,
14:30 – 15:15 – Lunch
15:15 – 16:00 – Test Social Media SuperStars
16:00 – 17:30 – Case Study Festival
1) Jak media mogą wykorzystać social media
Filip Cieślak, Wirtualna Polska
2) Prezentacje konkursowe
Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00
Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku
PARTNERZY WYDARZENIA
Kontakt dla mediów:
Marta Laskowska
660 611 632