Aktualności
Korzystaj z Magento — rozwiązania dla branży B2C i B2B
Magento to platforma, która zyskała uznanie na rynku eCommerce dzięki swojej elastyczności i bogatej funkcjonalności. Niezależnie od tego, czy działasz w sektorze B2C, czy B2B — wdrożenie może być kluczowym krokiem w rozwoju Twojego biznesu. Dlaczego? Bo nie jest to tylko narzędzie do sprzedaży, ale kompletny ekosystem, który można dostosować do unikalnych potrzeb każdej branży. Jeśli Twoja firma potrzebuje stabilnej i skalowalnej platformy, może właśnie znalazłeś to, czego szukasz.
Nie tylko dla sklepów B2C
Kiedy pada hasło Magento, jako pierwsze przychodzą na myśl sklepy internetowe oferujące produkty dla indywidualnych klientów. Prawdą jest, że to doskonała platforma dla firm działających w modelu B2C. Niemniej, wyróżnia się również dużą elastycznością. Dzięki bogatej bazie rozszerzeń, a także integracji oraz personalizacji, wdrożenia Magento mogą zostać dopasowane do niemal każdej wizji i potrzeb biznesowych. Co więcej, platforma może rosnąć wraz z Twoim biznesem, bez obaw o przyszłe potrzeby (sprawdź szczegóły na: https://www.advox.pl/magento-2-development-pl).
Dla firm B2C Magento oferuje szereg rozwiązań, które czynią sprzedaż bardziej efektywną i przyjazną dla użytkownika. Należą do nich m.in. zaawansowane opcje filtrowania produktów, możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert czy intuicyjne ścieżki zakupowe. Doświadczony w tej materii Software House może pomóc w pełni wykorzystać te funkcje, dostosowując je do unikalnych potrzeb Twojego biznesu.
Magento a branża B2B
Platforma Magento ma również duży potencjał w branży B2B. Umożliwia tworzenie rozbudowanych rozwiązań, które idealnie wpisują się w specyficzne wymagania rynku. Można zbudować solidną infrastrukturę, która sprosta bardziej złożonym transakcją oraz wieloetapowym procesom zakupowym. Wśród dostępnych możliwości istnieje m.in. opcja stworzenia rozbudowanej sieci kont klientów B2B, co ułatwia obsługę oraz komunikację. Ponadto Magento oferuje wiele ułatwień w ramach zakupów powtarzalnych, zarządzanie skomplikowanymi cennikami czy tworzenie dedykowanych katalogów produktów.
Umożliwia również integrację z systemami ERP czy CRM, co bywa niezbędne w złożonym środowisku B2B, a także na automatyzację wielu procesów, co zwiększa efektywność operacyjną i obniża koszty. Platforma jest również dobrze przygotowana na sprzedaż międzynarodową, oferując wsparcie dla wielu języków, walut, jak również dostosowanie do obowiązujących lokalnie przepisów prawnych. Może się więc stać prawdziwym motorem napędowym Twojego biznesu.
Wybierz wdrożenie pod okiem specjalistów
Każda firma ma swoje unikalne potrzeby, a Magento pozwala wyjść im naprzeciw. Zwłaszcza jeśli wdrożeniem zajmuje się doświadczony Software House, taki jak Advox Studio. Dzięki ich pomocy cały proces może być przeprowadzony w sposób efektywny, minimalizując ryzyko błędów i przestojów. Dodatkowo możesz liczyć na moduły zaprojektowane od podstaw, które powstały na bazie realnych potrzeb klientów zarówno z branży B2C, jak i B2B. Advox od ponad dekady realizuje wdrożenia Magento dla eCommerce na rynku polskim oraz zagranicznym. Teraz kolej na Ciebie!