Aktualności
Kreatywność w reklamie zewnętrznej - jak oznaczyć swój sklep, aby przyciągał wzrok i klientów?

Posiadanie własnego sklepu to świetny sposób na działalność gospodarczą. Konkurencja jest jednak całkiem spora, dlatego też aby przyciągnąć klientów, należy zadbać o ciekawą reklamę. W obecnych czasach szczególnie ważne są reklamy w przestrzeni internetowej, aczkolwiek nie tylko one decydują o sukcesie danego biznesu. Oprócz nich bardzo ważne są też reklamy zewnętrzne. Terminem tym określa się różnego rodzaju reklamy, które występują poza miejscem zamieszkania konsumentów. Jakie reklamy zewnętrzne są jednak szczególnie popularne?
Szyldy reklamowe - czemu są tak ważne?
W przypadku reklam zewnętrznych szczególnie istotną rolę pełnią szyldy reklamowe. Zazwyczaj są to specjalne tabliczki, które informują klientów o działalności prowadzonej w danym miejscu. Dobry szyld reklamowy powinien być przede wszystkim prosty i zrozumiały w odbiorze. W przypadku szyldów reklamowych nie ma miejsca na rozbudowane hasła reklamowe czy większe opisy. Powinny być one jak najmniej skomplikowane, aby przykuwać uwagę klientów i zachęcać do skorzystania z danych usług. W większości przypadków szyldy wykonuje się z pleksi bądź aluminium - dzięki temu mogą one śmiało przetrwać próbę czasu.
Folia reklamowa na witryny sklepowe - poznaj jej zalety
Druk folii reklamowej na witryny sklepowe to bardzo dobry patent na wypromowanie swojej działalności. Do tego celu często wykorzystywana jest przede wszystkim folia OWV. Jest ona znana z tego, że nie ogranicza całkiem widoczności dzięki perforacji, co sprawia, że świetnie spisuje się na witrynach sklepowych. Na takiej folii reklamowej można umieścić chociażby najważniejsze dane kontaktowe czy godziny otwarcia danego punktu. Sporo osób na witrynach umieszcza także slogany reklamowe, które mają rzucić się w oczy potencjalnych klientów.
Kasetony
Jeśli interesuje Cię kreatywna reklama zewnętrzna, to nie możesz zapomnieć także o kasetonach. Są to jednostronne albo dwustronne tablice, które przedstawiają napis bądź obrazek zachęcający do skorzystania z usług sklepu. W większości przypadków kasetony reklamowe przedstawiają tylko nazwę firmy oraz jej logo. Kasetony są więc znacznie prostsze od banerów reklamowych, na których można jeszcze znaleźć dodatkowe slogany. Kasetony zazwyczaj są podświetlane, dzięki czemu mogą pełnić funkcję reklamową nawet wtedy, gdy jest ciemno. Z ich pomocą promowanie swoich usług stanie się o niebo prostsze.
Czemu warto zdecydować się na litery 3D?
Zwykłe kasetony czy folia reklamowa mogą okazać się niewystarczające, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Aby reklama zewnętrzna robiła świetne wrażenie, należy pokusić się o kreatywne rozwiązania. Bardzo polecane są chociażby litery 3D. Dzięki nim nazwa firmy będzie rzucać się w oczy z naprawdę dużej odległości. Litery przestrzenne to znakomita opcja dla przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o niestandardową reklamę swojej działalności. Podobnie jak w przypadku kasetonów, litery 3D często mają opcję podświetlenia. Dzięki nim nazwa Twojego sklepu będzie widoczna nawet z drugiego końca ulicy.
Neony reklamowe, czyli synonim nowoczesności
Nie jest tajemnicą, że większość klientów zwraca uwagę na kolorowe napisy, które robią świetne wrażenie estetyczne. Dlatego też świetnym sposobem na reklamę zewnętrzną są neony. W ostatnich latach szczególnie popularne stały się neony LED, które są zarówno skuteczne w działaniu, jak i bardzo opłacalne. Neony reklamowe są przeważnie bardzo kolorowe, co sprawia, że nie sposób ich nie zauważyć. Neony są naprawdę uniwersalne, gdyż można je stosować zarówno w środku budynku, jak i na zewnątrz. Dzięki ich zastosowaniu Twój sklep na pewno skoncentruje na sobie uwagę przechodniów.