Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Mann i Materna idą do banku

Mann i Materna idą do banku
2011-05-23

Wojciech Mann i Krzysztof Materna znowu wystąpią w duecie. Tym razem jako twarze nowej kampanii wizerunkowej Kredyt Banku będą promować jego nową filozofię „Finanse z zasadami”.

Działania promocyjne wykorzystujące wizerunek Manna i Materny są częścią strategii, jaką Kredyt Bank zaczął wdrażać na początku roku, a która docelowo ma poprawić jego wizerunek. Wybór tego właśnie duetu jest nieprzypadkowy i służyć ma tak zwiększeniu świadomości marki, jak i wzmocnieniu pozycji banku na rynku.

- Każdy z osobna swoim profesjonalizmem, zawodowym dorobkiem, osobowością zapracował na szacunek. Razem stworzyli autorski duet, którego twórczość porównywana jest dziś do twórczości Monty Pythona. Programy, takie jak „MdM”, „Za chwilę dalszy ciąg programu”, czy „Bardzo ostry dyżur” osiągnęły status kultowych i biją obecnie rekordy popularności w Internecie. Ten swoisty renesans jest szansą dla zapewnienia wyróżnialności Kredyt Banku – tłumaczy Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Marketingu Kredyt Banku.

Kampania opiera się na dowcipnej i inteligentnej stylistyce komunikacji – ocierającej się o absurd, ale kryjącej głęboką treść, czyli dokładnie takiej, jaką Mann i Materna wypracowywali przez lata i która jest dla nich tak charakterystyczna.

Współpracę Kredyt Banku z Mannem i Materną rozpoczyna kampania promująca nowe konto osobiste. Trzydziesto- i piętnastosenkundowe spoty reklamowe emitowane będą do 30 czerwca br. w TVN, TVN24, TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie oraz w pakietach Discovery i AtMedia, obejmujących 30 stacji tematycznych.

Mann i Materna będą reklamować usługi Kredyt Banku także w Internecie i prasie. Na potrzeby kampanii przygotowano również specjalny microsite pod adresem www.ekstrakontoplus.pl.

Równocześnie Kredyt Bank pojawi się na Facebooku. W ten sposób chce podkreślić swoją gotowość do dialogu i interakcji z klientami.

- Widząc rosnące zainteresowanie mediami społecznościowymi, Kredyt Bank postanowił być tam, gdzie są już jego klienci, a tym samym podkreślić wagę relacji przez każdy kanał komunikacji. Jesteśmy zainteresowani zarówno opiniami na temat naszych usług, jak i dodatkowymi pomysłami na rozwijanie swojej oferty, a media społecznościowe są idealnym źródłem wiedzy w obu przypadkach - mówi Tomasz Molenda.

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja reklamowa JUST, która wygrała przetarg na obsługę reklamową Kredyt Banku. Na przygotowanie strategii i obsługę w social media wygrała przetarg Face Addicted. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM, od lat współpracujący z Kredyt Bankiem. Za kreację w Internecie i microsite odpowiada współpracująca z JUST agencja Face to Face. Natomiast autorem hasła „Finanse z zasadami” jest agencja G7.