Aktualności
Materiały reklamowe dla sklepu internetowego
Promocja sklepu internetowego musi być dokładnie przemyślana. Wszystko zależy od charakteru prowadzonej działalności. Warto postawić na gadżety, które mogłyby zostać dołączone do zamówienia klienta.
Można również zainwestować w różnego typu koperty, teczki, czy też broszury z własną treścią. Jest to szczególnie istotne podczas przesyłania różnego typu dokumentacji. Z pewnością wpływa to na wizerunek firmy. Dla odbiorcy liczy się każdy szczegół, więc należy o tym pamiętać. Oczywiście dobrze jest, jeśli nadruki znajdujące się na materiałach reklamowych są spójne i utrzymane w jednej stylistyce.
Teczki firmowe
Teczki z nadrukiem to niezwykle ciekawe rozwiązanie. Można dołączyć ją do przesyłki i umieścić w niej pozostałe materiały promocyjne. Klient z pewnością wykorzysta teczkę do innych celów. Produkty mogą posiadać własne nadruki zawierające m.in. logotyp, dane teleadresowe, czy też grafikę. W większości przypadków wystarczający jest standardowy kształt teczki, jednak teczka może zostać "wykrojona" zgodnie z indywidualnym projektem.
Koperty z nadrukiem
Koperty z nadrukiem również są interesującą formą promocji przedsiębiorstwa. Taki nadruk zwraca uwagę, a także podnosi wartość firmy w oczach odbiorcy. Rozmiar koperty powinien być dopasowany do wielkości przesyłanych materiałów. Należy również zwrócić uwagę na gramaturę. Zbyt cienkie koperty nie prezentują się dobrze. Nadruki najlepiej umieszczać na produktach o gramaturze 120 g/m2. Ma ona optymalną sztywność, a także wyjątkowo gładką powierzchnię.
Podczas składania zamówienia należy zwrócić uwagę nie tylko na jakość nadruku, rozmiar oraz gramaturę koperty. Liczy się również sposób zamknięcia. Do najbardziej typowych należy zamknięcie klejone za pomocą wody. Jest ono najtańsze, jednak najmniej elegancki. Lepiej zainwestować w koperty z zamknięciem samoklejącym.
Naklejki z łatwo usuwalnym klejem
Dobrym pomysłem jest również inwestycja w samoprzylepne naklejki zawierające m.in. logo firmy. Można nakleić je na przesyłane produkty, co z pewnością zostanie zauważone przez odbiorcę. Jeśli jest taka możliwość, to lepiej umieszczać je na opakowaniach zabezpieczających. Nie ma jednak problemu, aby naklejka została umieszczona bezpośrednio na produkcie, jeśli do jej produkcji został wykorzystany łatwo usuwalny klej.
Odklejenie jej nie będzie stanowiło problemu, a także nie pozostawi nieestetycznych śladów. Taka forma oznakowania najlepiej sprawdza się podczas sprzedaży produktów własnej marki (np. w branży hand-made).
Pocztówki
Mogłoby się wydawać, że pocztówki już dawno straciły swoją popularność. Nic bardziej mylnego. Prestiżowe sklepy online bardzo często dołączają pocztówkę do zamówienia. To świetny sposób na przekazanie świątecznych życzeń, czy też podziękowań za dokonanie zakupu. Pocztówka może posiadać dowolny nadruk.
Dużym atutem jest fakt, że ich produkcja jest relatywnie tania. Należy określić nie tylko sposób ochrony nadruku, ale również gramaturę papieru. Warto pamiętać, że druk może znajdować się po obu stronach pocztówki lub tylko po jednej. Coraz więcej firm decyduje się na ręczne pisanie wiadomości do klienta. Jest to oznaka tego, że każda osoba traktowana jest indywidualnie. Klient może poczuć się doceniony.