Aktualności
Medas Media wspiera rekrutację na Uniwersytet w Białymstoku
Uniwersytet w Białymstoku rozpoczął kampanię reklamową, która promuje rekrutację na rok akademicki 2012/2013. Uczelnia przygotowała bogatą ofertę edukacyjną, kandydaci na studia mogą wybierać spośród aż 28 kierunków.
Działania reklamowe mają na celu ukazanie szerokiej oferty kształcenia na białostockiej uczelni. W szczególności promowane są nowe ścieżki edukacyjne: biologia połączona z geografią oraz bezpieczeństwo narodowe.
Uniwersytet Białostocki wspiera działania promocyjne kampanią na telebimach. Spoty reklamowe są emitowane na kilkunastu ekranach LED na terenie województw: podlaskiego, warmińsko-mazurskiego oraz mazowieckiego. Za przygotowanie materiału reklamowego odpowiedzialny jest dział marketingu Klienta, natomiast za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna jest agencja Medas-Media.
Uniwersytet w Białymstoku jest jedną z najprężniej rozwijających się jednostek akademickich w północno-wschodniej Polsce. Obecnie uczelnia kształci na 25 kierunkach około 18 tys. studentów w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Źródło: Medas-Media