Aktualności
My tu gadu gadu, a dzięki GG firmy w tej chwili zarabiają pieniądze!
GG to pierwszy i największy polski komunikator internetowy. Jego historia sięga 2000 roku. Dziś powraca w wielkim stylu. To pierwsza dobra wiadomość dla Ciebie. Druga jest taka, że dzięki GG możesz swobodnie docierać do młodej generacji internautów. A trzecia – użytkowników Gadu-Gadu, czyli Twoich potencjalnych klientów już wkrótce będą miliony!
Nowe, drugie, lepsze życie GG ( Gadu-Gadu)
W marcu 2018 roku komunikator rozpoczął swoje nowe, lepsze życie. Stało się to dzięki staraniom polskiej spółki England.pl. Minął rok i można śmiało powiedzieć, że GG na dobre wróciło na należne mu miejsce. Z miesiąca na miesiąc jego popularność wzrasta. Liczba aktywnych użytkowników osiągnęła już poziom około jednego miliona.
Jak zarobić na milionie aktywnych użytkowników?
Po roku od reaktywacji GG na polskim rynku, liczba jego użytkowników dobija do miliona. Z całą pewnością to dopiero początek ekspansji tego kultowego komunikatora. Co to oznacza dla Ciebie?
Szansę dotarcia do ludzi, którzy nie wyobrażają sobie życia bez GG. Okazję do wypromowania swojej marki w najbardziej perspektywicznej grupie odbiorców: wśród tych, którzy nie ukończyli jeszcze 25 roku życia.
Oczywiście to nie tak, że GG jest popularne wyłącznie w tej grupie wiekowej. Kolejnymi segmentami, dla których komunikator ten pełni istotną rolę, są odpowiednio osoby w wieku 26-35, 36-45 lat a także osoby powyżej 45 roku życia. Szczegółowe Statystyki można prześledzić tutaj
Dlaczego warto umieścić swoją reklamę na GG?
Ponieważ np. w wersji Phoenix - desktopowa wersja komunikatora, to jedna z niewielu reklam, której nie da się zablokować. Twoja informacja będzie zawsze znajdować się w miejscu, na które stale padać będzie wzrok osoby korzystającej z komunikatora GG.
Wszystko, co umieścisz na bannerze – będzie trafiało do odbiorcy. Nawet mimowolnie, nawet zupełnie podświadomie. Dlaczego to ważne? Ponieważ gdy osoba taka będzie podejmowała decyzję o zakupie danego produktu czy usługi, z pewnością przypomni sobie logo Twojej marki lub informację, którą setki razy widziała w reklamie na GG.
- webowej
- desktopowej
- mobilnej
I to właśnie tam znajdzie się Twoja reklama. Oprócz tego będziesz mógł umieścić swój komunikat również na:
- stronie www.gg.pl
- blogu GG www.gadu-gadu.pl
Które branże powinny zainwestować w reklamę na Gadu-Gadu?
Popularność w młodej grupie wiekowej to coś, co z Twojego punktu widzenia, jest ogromnym atutem. Docierając do tych użytkowników, masz szansę nie tylko przekazać im swój komunikat reklamowy. Budujesz w ten sposób fundamenty na przyszłość.
Reklama w GG doskonale sprawdza się w takich branżach jak:
- telekomunikacyjna (telefonia komórkowa)
- gier komputerowych
- rozrywkowa (filmowa, muzyczna)
- upominkowa (poczta kwiatowa itp.)
- pożyczkowa
- moda młodzieżowa
- zamówienia jedzenia online
Wartościowa grupa, która również używa GG
Choć najczęstszymi użytkownikami GG są osoby młode, to istnieje jeszcze jeden, szalenie wartościowy segment, do którego zdecydowanie warto dotrzeć ze swoim przekazem. Mowa tutaj o firmach, które wykorzystują tę aplikację do swoich kontaktów wewnętrznych oraz do komunikacji z klientami biznesowymi.
Innowacja, która pojawi się lada dzień
To nie wszystko. Już niedługo pojawi się innowacja, która znacząco ułatwi dodawanie reklam w komunikatorze GG. Więcej na jej temat – wkrótce.
Chcesz dotrzeć do klientów, którzy są nie do zdobycia?
Skontaktuj się z nami!