Aktualności
Myśląc o reklamie, miej oko na Poznań
Profesjonaliści szukający pomysłów na nowe formy reklamy i podpatrujący nowe trendy, czekające na nich widowiskowe ekspozycje, warsztaty, jakich trudno szukać na innych imprezach – to wszystko już od 27 do 29 marca na Międzynarodowych Targach Materiałów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA w Poznaniu.
Jak co roku targi będą okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych. Pokaże je około 200 firm. Ekspozycja została podzielona na dwa salony tematyczne. Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły promocyjne i reklamowe, POS, usługi reklamowe, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki reklamowe. W salonie Digital Printing Expo zobaczymy ofertę związaną z reklamową poligrafią: druk wielko- i małoformatowy, urządzenia do uszlachetniania druku, materiały i akcesoria eksploatacyjne i firmy oferujące usługi poligraficzne.
Skąd w świecie reklamy, będącym w ogromnej mierze zdigitalizowaną rzeczywistością, wciąż tak duża popularność targów? Do Poznania przyjeżdżają co roku od 20 lat tysiące profesjonalistów związanych w różny sposób z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów i usług reklamowych: agencje reklamowe, agencje BTL, pracownicy działy marketingu i reklamy firm wszelkich branż, przedstawiciele samorządów – działów promocji miast, gmin, powiatów, regionalnych organizacji turystycznych, biur promocji partii politycznych, przedstawiciele klientów sieciowych, pracownicy studiów graficznych i poligraficznych. Wymieniać można by długo. To ludzie podejmujący decyzje zakupowe lub mający na nie wpływ: dyrektorzy, menedżerowie kierujący projektami. – Targi dają po prostu doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face. Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne – mówi dyrektor targów EURO-REKLAMA Piotr Kamiński. – Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, nie da tak zdecydowanej korelacji produktu z marką firmy, a to przecież główny cel marketingu i promocji.
Zobacz i dowiedz się więcej
Oprócz strony biznesowej targi mają również inne atrakcyjne oblicze. W tym roku już po raz trzeci odbędzie się Car Wrap Championship – czyli mistrzostwa w aplikacjach samochodowych, organizowane przez European Media Group – wydawcę miesięcznika Visual Communication i MTP. To jedyny tego rodzaju projekt w Polsce – łączący funkcje pokazowe, promocyjne i edukacyjne. Będzie można obejrzeć przy pracy najlepszych w Polsce aplikatorów folii, podpytać o tajniki technik aplikacji i dobór materiałów. Zawody będą rozgrywane według sprawdzonej już formuły, w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, dostarczonymi oraz Freestyle.
Po raz siódmy targi EURO-REKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Zmierzą się tu w międzynarodowej konkurencji konstrukcje POS w ośmiu kategoriach. Ekspozycję konkursową, przygotowywaną przez magazyn Display, będzie można oglądać w targowym pawilonie przez cały czas trwania targów.
Pierwszego i drugiego dnia targów redakcja Świata DRUKU wspólnie z MTP zapraszają na warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z”. Podczas warsztatów specjaliści dostarczający urządzenia, materiały, oprogramowanie do druku cyfrowego, przedstawiciele drukarń i agencji reklamowych, a także ich klienci będą mogli wspólnie zastanowić się nad problemami, które napotykają w swojej pracy. Tematyka warsztatów obejmie zarówno druk mało-, jak i wielkoformatowy, w ich wszelkich odmianach: drukowanie folderów i broszur, katalogów, ulotek, plakatów i banerów, opakowań i etykiet, kopert, materiałów POS, folii do oklejania aut, druk na tekstyliach i artykułach promocyjnych. Sporo miejsca zajmie temat personalizacji druków, która pozwala znacznie zwiększyć skuteczność przekazu marketingowego i reklamowego. Odbędą się także pokazy na żywo – na miejscu będą pracować nowoczesne drukarki, a eksperci odpowiedzą na najtrudniejsze nawet pytania
Szczegółowy program na stronie www.euro-reklama.pl.