Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

MySpace ostatecznie sprzedane

MySpace ostatecznie sprzedane
2011-06-30

Należący do medialnego magnata Ruperta Murdocha, firma News Corporation ostatecznie sprzedała serwis społecznościowy MySpace – o czym spekulowano od dłuższego czasu. Nabywcą okazała się firma reklamy internetowej Specific Media. Wartości transakcji nie podano, ale według nieoficjalnych informacji nie była ona większa niż 35 mln. dolarów.

 

Murdoch stracił na transakcji ponad pół miliarda dolarów. W 2005 News Corporation zapłaciła za My Space aż 580 mln. dolarów. Różnica unaocznia skalę porażki My Space w walce z rywalami: Facebookiem i Twitterem.

Tylko w Stanach Zjednoczonych w 2005 roku My Space miało miesięcznie 21 mln. unikalnych użytkowników w porównaniu do 8,3 mln. Facebooka. W maju 2011 roku Facebook miał 157,2 mln. Użytkowników wobec 34,9 My Space.

 

Źródło: Marketing przy Kawie