Aktualności
Na tym jubileuszu trzeba być - RemaDays 2014
Już prawie sześciuset wystawców potwierdziło swój udział w lutowych targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014, które 5. lutego rozpoczną się w Warszawie. – To dowód na to, że organizowana przez nas impreza jest największą tego typu w całej Europie Środkowej i Wschodniej – mówił prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing. Trzydniowe spotkanie fachowców z branży reklamy i marketingu odbędzie się już po raz dziesiąty.
Ranga warszawskich targów rośnie z roku na rok, co potwierdzają statystyki. – Liczba wystawców i odwiedzających targi jest imponująca. W ubiegłym roku RemaDays odwiedziło 12 tysięcy osób związanych z rynkiem reklamowym. RemaDays jest okazją, by w jednym miejscu i jednym czasie zapoznać się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami i trendami panującymi w tej dynamicznie rozwijającej się branży - tłumaczy Sławomir Giefing. Niewątpliwą zaletę warszawskich Targów Reklamy i Poligrafii stanowi także multidyscyplinarność. RemaDays składa się bowiem z czterech sektorów.
Dla specjalistów związanych z reklamą zewnętrzną i wewnętrzną przygotowany będzie sektor Out&Indor Systems. Obejmuje on zarówno reklamę mobilną, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną i wizualną, jak i kompletne rozwiązania w dotyczące reklamy w miejscach sprzedaży (materiały POS, standy, ekspozytury, stojaki). Mówiąc obrazowo, elementy które wyróżnia firmę na tle innych, a przede wszystkim zainteresują potencjalnych jej klientów.
Osobne miejsce zarezerwowane jest dla gadżetów. W sektorze GiftsWorld będzie można zapoznać się z największą w Polsce ofertą producentów i dystrybutorów upominków reklamowych. Poznać innowacyjne rozwiązania i niekonwencjonalne pomysły stosowane przez firmy. Podczas targów przeprowadzony zostanie konkurs „Gifts of the Year”. Jego celem jest jeszcze większa promocja najpopularniejszych upominków 2013 roku. Głosowanie odbywać się będzie na stoisku organizatora, a udział w niej mogą wziąć przedstawiciele agencji reklamowych i dystrybutorów. To nie jedyne wyróżnienie jakie zostanie przyznane podczas lutowej imprezy w Warszawie. - „Korona Reklamy” trafi do najlepszych firm w poszczególnych sektorach. Medale otrzymają liderzy innowacji. Poznamy także zwycięzców konkursu „Catalogue of the Year” – wyjaśnił Prezes GJC Inter Media.
Z myślą o firmach oferujących nowoczesne rozwiązania produkcyjne związane z branżą reklamową (druk wielkoformatowy, cyfrowy, haft, plotery, sitodruk, grawer, tampodruk, farby, folie) stworzony jest sektor TechnologyPark. Klienci, którzy zainteresowani są unowocześnieniem parku maszynowego lub jego stworzeniem od podstaw, będą mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami stosowanymi na świecie.
Ostatni sektor targowy PrintShow, to propozycja skierowana dla wszystkich firm związanych z branżą poligraficzną tą tradycyjną offsetową jak i cyfrową. Specjaliści w tej dziedzinie zaprezentują także komponenty do druku.
Tradycyjnie już, Targom Reklamy i Poligrafii towarzyszyć będzie RemaCongress. To doskonała okazja by podczas wykładów, prowadzonych przez wybitnych specjalistów, zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami z dziedziny reklamy i marketingu stosowanymi aktualnie na świecie.
Targi RemaDays, to niewątpliwie największe wydarzenie w branży reklamowej nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. To doskonała okazja by zaistnieć, lub umocnić swoją pozycję na rynku. To także miejsce w którym odwiedzający mogą nawiązać bezpośredni kontakt z producentami, porównać oferty, zapoznać się z nowościami, pozyskać partnera w biznesie czy skorzystać z porad wybitnych fachowców z branży reklamowej i marketingowej. A to wszystko w jednym miejscu i czasie.
Serdecznie zapraszamy!
Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014
5-7 lutego 20014
Centrum EXPO XXI