Aktualności
Nad RemaDays świeci słońce
W piątek 3 lutego zakończyła się VIII edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2012. Na warszawskich targach swoje produkty i najnowsze katalogi w sektorach Out&InDoor Systems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow, zaprezentowało 570 wystawców z kraju i zagranicy. W dniach od 1 do 3. lutego br. ekspozycje targowe odwiedziło 12 000 zwiedzających.
Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa okazały się świetną okazją, do prezentacji najnowszych ofert i nowoczesnych technologii, które zwracały szczególną uwagę licznych, profesjonalnych zwiedzających. Targi były nie tylko ekspozycją nowości, lecz również doskonałym czasem do podpisywania lukratywnych kontraktów i nawiązywania znajomości podczas licznych i inspirujących rozmów biznesowych.
Konferencje, odczyty, prelekcje
RemaDays to również najodpowiedniejsze miejsce to zgłębiania wiedzy o branży produktów reklamowych. W pierwszych dwóch dniach RemaCongress prowadzono wiele interesujących prelekcji związanych z tematyką marketingu, reklamy i branżą gadżetów reklamowych. Ostatniego dnia dr Marek Borowiński, przy pełnej sali, przeprowadził cykl fascynujących wykładów dotyczących psychologii kolorów w reklamie oraz innych aspektów komunikacji w marketingu.
Gala nagród
Pierwszy dzień targów to również szczególny czas dla wystawców, czyli wieczorna gala. Podczas uroczystego spotkania wręczono statuetki Korony Reklamy. Prestiżowa nagroda z 9-letnią tradycją, niezmiennie wyróżnia najlepszych przedsiębiorców w pięciu kategoriach.
Kolejnym istotnym tytułem zostało nagrodzonych 11 firm proponujących swoim klientom innowacyjne rozwiązania technologiczne. "The Prize for Innovations RemaDays Warsaw 2012" to nowa nagroda przyznawaną przez komisję. Jury pod przewodnictwem dr hab. inż. Jerzego Petriaszwiliego z Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej uhonorowało medalami te firmy, które zastosowały innowacyjne rozwiązania technologiczne. SPRAWDŹ WYNIKI KONKURSU
Nowości zostały zaprezentowane między innymi w konkursie "Gifts of The Year". Najlepsze produkty roku nagrodzono w ośmiu kategoriach. Podczas trwania piątej edycji konkursu wyłoniono 70 finałowych produktów spośród ponad 200 zgłoszonych.
Atrakcje dla zwiedzających
Organizator targów firma GJC Inter Media przewidziała dla licznie zgromadzonych zwiedzających ekscytującą loterię z cennymi nagrodami. Każdego dnia losowano wizytówkę jednego z gości targowych. Zwycięzca otrzymywał zestaw firmy Samsung, składający się z nowoczesnego telefonu i tabletu. Szczęśliwie wylosowane trzy osoby wróciły do domów bogatsze nie tylko o nowe kontakty handlowe i doświadczenie zdobyte podczas RemaDays, ale także o miły podarunek.
RemaDays są największą tego typu imprezą w Europie Środkowej. Formuła targów zaproponowana przez organizatorów z roku na rok przyciąga coraz większą liczbę zwiedzających oraz wystawców. Targi, zwracają na siebie uwagę nie tylko rozmiarem imprezy, ale również sprawną organizacją oraz międzynarodowym charakterem. Każdego roku Zespół GJC Inter Media sukcesywnie ulepsza organizację targów RemaDays. Najlepszym dowodem i potwierdzeniem starań są wystawcy, którzy od wielu lat ufają marce RemaDays i prezentują swoje produkty podczas kolejnych edycji.
Dzięki dwóm siostrzanym imprezom, które odbywają się w Norymberdze i Kijowie, świadomość zagranicznych zwiedzających o polskiej branży bardzo wzrosła. To olbrzymi wkład w rozwój rodzimego sektora reklamowego oraz poligraficznego wśród klientów zagranicznych.
Kolejna edycja targów RemaDays za rok! Planowany termin Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2013 to 6-8 lutego. Już dziś warto uwzględnić je w swoich planach marketingowych, aby móc znów spotkać się podczas największego wydarzenia i święta branży poligraficzno-reklamowej.