Aktualności
Najbardziej wartościowe marki świata
Coca-Cola po raz 11 wygrala w rankingu Interbrand, pomimo coraz większego nacisku ze strony marek związanych z nowoczesnymi technologiami. Te uplacowały się na kolejnych pozycjach w składzie IBM, Microsoft i Google. Największy awans w stosunku do poprzedniego roku otrzymał Apple, w zanczej mierze dzięki sukcesowi najnowszych produktów - m.in. iPhone'a 4.
W sektorze branży naftowej małe przestasowanie, wypadło BP, a na 81 miejsce wskoczył Shell. Z pierwszej dziesiątki wyleciała mająca kłopoty związane z wzywaniem aut do serwisów w USA Toyota.
Sektor finansów w rankingu reprezentują: Citi (40) i UBS (86), które straciły w porównaniu z rokiem ubiegłym oraz nowe na liście Santander (68), Barclays (74) i Credit Suisse (80).
10 najbardziej wartościowych marek świata 2010:
1. Coca-Cola
2. IBM
3. Microsoft
4. Google
5. GE
6. McDonald's
7. Intel
8. Nokia
9. Disney
10.HP
Źródło: money.pl