Aktualności
Najnowsze, całkowicie zmienione wydanie biblii marketingu!
Najnowsze wydanie współtworzył Kevin Lane Keller. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.
Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.
Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmując:
-
-budowanie strategii i planów marketingowych,
-
-docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań,
-
-utrzymywanie kontaktów z klientami,
-
-budowanie silnych marek,
-
-kształtowanie ofert rynkowych
-
-dostarczanie i komunikowanie wartości
-
-tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Dodatkowy atut książki stanowi umiejętne połączenie teorii z praktyką wsparte mnóstwem aktualnych przykładów z doświadczenia autorów oraz słynnych marek i firm – tak wielkich, jak i zupełnie małych. Zostały one wplecione w tekst jako czytelnie zaznaczone ramki. Niemal wszystkie zamieszczone w tej edycji są nowe, gdyż dla nadania jak największej uniwersalności, ich zawartość wymieniono lub zaktualizowano zgodnie z najnowszą wiedzą.
Dodatkowo, na zakończenie każdego rozdziału pojawia się część „Zastosowania”. Tworzą ją bardziej wnikliwe ministudia konkretnych przypadków oraz pytania, zachęcające do dalszej analizy i przełożenia na codzienne zastosowania.
Najnowsze wydanie "MARKETINGU" jest pierwszą w Polsce edycją w pełni kolorową. Zastosowanie barw uatrakcyjnia prezentowane wykresy i tabele, ale także czyni bardziej przejrzystymi wszelkie przekazywane, specjalnie wyróżnione podsumowania oraz informacje warte szczególnej uwagi czy zapamiętania. Jednocześnie pozwala czytelnie, grafikami i fotografiami, zilustrować przytaczane przykłady.