Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Neonowe kolory ciągle trendy

Neonowe kolory ciągle trendy
2019-12-12


Dzięki mediom reklamowym w neonowych kolorach przekazywane przez Was informacje z pewnością zwrócą na siebie uwagę. Nie ma znaczenia, czy głównym celem jest promowanie ważnych wydarzeń za pomocą neonowych plakatów, czy zwrócenie uwagi na specjalne oferty poprzez przyozdobienie produktów neonowymi naklejkami.

Lata osiemdziesiąte wróciły! Nie wierzysz? A jednak dżinsy z wysoką talią są znów na topie, co weekend odbywają się imprezy w stylu lat 80-tych, a zespoły jak kiedyś wydają swoje albumy na winylu. Zgodnie z obowiązującym trendem pewna grupa kolorów świętuje swój comeback, co stanowi jaskrawy kontrast do obecnie panujących kolorów pastelowych: NEON. Nawet reklama drukowana odkryła dla siebie jaskrawe kolory, dlatego coraz częściej spotykamy się z plakatami i naklejkami, które dzięki swej kompozycji kolorystycznej spełniają najważniejszy cel reklamy: Rzucają się w oczy!

Plakaty z efektem „WOW!”

Neonowe kolory mają sens nie tylko w przypadku niektórych rodzajów odzieży, ale również ten sam efekt wywołują w reklamie. Tak samo jak robotnicy budowlani lub policjanci drogowi, reklamy  powinny być widoczne. Co przyciąga wzrok lepiej niż jasne kolory, które wyraźnie wyróżniają się na tle otoczenia? Przyciągające wzrok odcienie żółci, zieleni, magenty lub koloru pomarańczowego w pełnym tego słowa znaczeniu nadają kolor naszemu życiu. Szczególnie w przeważająco szarym krajobrazie miejskim wyraźnie się wyróżniają. Niezależnie od tego, czy na ścianach domu, czy na wystawie sklepowej – dzięki jaskrawym kolorom media reklamowe naprawdę przyciągają wzrok. Ogłoście na nich swoje następne wydarzenie, a lista gości zapełni się natychmiast. Ogłoście na nich swoje aktualne oferty i bądźcie pewni, że oferowane produkty będą rozchwytywane przez klientów. Lub użyjcie ich w formie potykaczy i w ten sposób ściągnijcie nowych klientów do Waszej firmy. Nie przeładowujcie plakatów treścią ani też wyszukanymi kompozycjami. Same neonowe kolory zwracają już na siebie uwagę, której nie należy ograniczać zbyt dużą ilością treści.

Naklejka zdecydowanie przyciągająca uwagę

To samo dotyczy naklejek w neonowych kolorach. Zwykle wystarczy logo, ciekawa grafika lub zawierające sedno sprawy powiedzenie. Wszystkie one mówią same za siebie i nie wymagają dalszych wyjaśnień, dodatkowo można umieścić tylko stronę internetową, numer telefonu lub adres. Tak zaprojektowane naklejki są idealnym prezentem reklamowym na targach i w punktach sprzedaży. Także jako prezent dołożony do właściwego zakupu cieszą się dużą popularnością. Nawet mogą być rozdawane  zamiast ulotek, informując o wydarzeniach lub produktach. Raz naklejone nalepki są wciąż widoczne, a tym samym stanowią stałą reklamę. Zatem w porównaniu z innymi mediami reklamowymi stosunek jakości do ceny w tym przypadku jest bardzo korzystny, ponieważ koszt wykonania nadruku monochromatycznego na naklejkach neonowych i tak jest niski.

Opaski identyfikacyjne i smycze reklamowe w neonowych kolorach

Czy to na koncertach, festiwalach lub w dyskotekach: opaski identyfikacyjne w neonowych kolorach z pewnością rzucają się w oczy. Ułatwia to znacznie pracę personelowi ochrony, szczególnie w ciemności, i wyglądają przy tym naprawdę bardzo dobrze. Praktycznie opaski identyfikacyjne mogą być drukowane maksymalnie w czterech różnych neonowych kolorach. Można więc na przykład użyć koloru do oznaczenia, że gość jest już pełnoletni. Do umieszczania reklamy na nadgarstkach użytkowników można użyć różnych kolorów.

W przypadku smyczy reklamowych sytuacja jest odwrotna. Smycze do kluczy są całkowicie wykonane w kolorach neonowych, a nadruki w kolorze czarnym. Jednak przesłanie jest tak samo czytelne. Smycze te są idealne podczas organizacji festiwali, imprez świątecznych, czy dyskotek. Dzięki napisom, takim jak „OBSŁUGA TECHNICZNA”, „OCHRONA” czy „SECURITY” lub „ARTYSTA”, wszyscy pracownicy natychmiast wiedzą, do których obszarów w trakcie trwania imprezy dany użytkownik smyczy ma dostęp - a do których nie. I to bez konieczności sprawdzania w ciemności i hałasie kart akredytacyjnych, paszportów lub tym podobnych dokumentów tożsamości. Ułatwia to organizację, zwłaszcza podczas wydarzeń z udziałem wielu pracowników i artystów, którzy się nie znają.

Macie gust i chcecie zabłysnąć swoją reklamą również w świetlistych kolorach? W FLYERALARM znajdziecie duży wybór neonowych produktów, na przykład plakaty, naklejki, smycze reklamowe lub opaski identyfikacyjne.