Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Niesztampowa forma reklamy

Niesztampowa forma reklamy
2019-03-06


Niezależnie od branży, czy gałęzi gospodarki podstawowym celem każdej firmy jest dotarcie do klienta. Jest to fakt oczywisty i powszechnie znany, jednak z roku na rok trudniejszy do zrealizowania. Każdy z graczy rynkowych stara się prześcignąć konkurencję, wybić ponad poziom i stać się bardziej widocznym. W celu osiągnięcia sukcesu warto sięgnąć po metody nieszablonowe.

Coraz trudniejszy rynek

Reklama zewnętrzna ma wiele zalet. Jest ogólnodostępna, widoczna dla wielu odbiorców, pozwala na stosowanie rozwiązań wielkoformatowych. Jednak zalew billboardów i banerów sprawia, że te, mimo dużych rozmiarów, stają się niezauważalne. Ich powszechność przyczyniła się do tego, że odbiorcy omiatają je wzrokiem, ale coraz rzadziej zapamiętują prezentowane treści. Co gorsza, liczba tego typu nośników wzbudza coraz większą niechęć i irytację, a stąd już tylko krok do niekorzystnego postrzegania marki.

Nie oznacza to jednak, że reklamodawcy powinni całkowicie zrezygnować z aktywności outdoorowych. Możliwość szybkiego i jednoczesnego dotarcia do dużej grupy odbiorców jest przecież wartością trudną do przecenienia. Jeśli połączymy ją z opcją wykorzystania nietypowych nośników reklamowych, to w efekcie możemy uzyskać narzędzie nie tylko atrakcyjne dla odbiorcy, ale przede wszystkim skuteczne marketingowo. Poszukując nowych rozwiązań, warto skorzystać z doświadczenia firm specjalizujących się we wdrażaniu oryginalnych nośników reklamowych, świetnym przykładem jest firma Inventini.

Interesująca alternatywa

To właśnie w ofercie tej firmy znajdziemy tzw. dmuchańce. Rozwiązanie jest ciekawe i sprawnie łączy cechy użytkowe z ekspozycyjnymi. Nadmuchiwana konstrukcja w wersji złożonej ma niewielkie wymiary pozwalające na łatwy transport. Montaż jest prosty, nie wymaga specjalistycznej wiedzy i szkoleń, a po lekturze krótkiej instrukcji poradzi z nim sobie nawet niedoświadczona osoba. Efekt potrafi za to być imponujący. W kilka minut wentylator napełnia konstrukcje powietrzem i otrzymujemy atrakcyjną i dużą powierzchnię reklamową.

To rozwiązanie świetnie sprawdzi się na wszelkiego rodzaju eventach i imprezach plenerowych. Co ważne, reklamodawca nie jest ograniczony do palety gotowych wzorów, możliwe jest stworzenie konstrukcji zaprojektowanej pod konkretne potrzeby. Wizualizacja produktu w postaci olbrzymiego dmuchańca nie tylko przyciąga uwagę otoczenia, ale też stanowi potężny nośnik dla treści reklamowych. Zależnie od projektu, powierzchnia zadruku może sięgać kilkuset metrów kwadratowych. Trudno jej nie zauważyć, a jeszcze trudniej nie docenić tego typu rozwiązań!