Aktualności
Nowa międzynarodowa kampania Łukoil
We wrześniu ruszyła nowa kampania sprzedażowa spółki Łukoil. Promocja potrwa do końca października 2011 roku. W tym czasie klienci jej stacji mogą tankować taniej w każdą środę. Promocja obejmuje kilka krajów w Europie: Polskę, Belgię, Węgry, Republikę Czeską oraz Słowację.
Promocja „Środoceny – extra cięcie” potrwa dwa miesiące. W każdą środę września i października, w godzinach 07 do 22, klienci stacji benzynowych Łukoil będą mogli kupić paliwo najwyższej jakości, taniej niż dotychczas.
Kampania jest widoczna na stacjach sieci. Reklamy pojawiają się też w stacjach radiowych m.in.: RMF, Zet, Eska, Tok FM. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa TBWA. Plan mediowy został przygotowany przez dom mediowy OMD.
Najnowszą promocją Łukoil chcemy zwrócić uwagę na jakość oferowanych benzyn, olejów napędowych, LPG oraz olejów silnikowych, profesjonalizm pracowników oraz wysoki poziom usług dostępnych na naszych stacjach paliw. Dla stałych klientów, przyzwyczajonych do wysokiego standardu każdej stacji, nagrodą będzie dodatkowy rabat.
Kampania ma miejsce nie tylko w Polsce, ale obejmuje również Belgię, Węgry, Republikę Czeską i Słowację.
Źródło: Marketing przy Kawie